1397-01-30 11:41
1089
0
52722
در کانون عبدی جان آخوند برگزار شد؛

اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم در گمیشان + تصاویر

مراسم اختتامه جشنواره نوجوان سالم با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در کانون عبدی جان آخوند گمیشان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره نوجوان سالم با حضور رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان و رییس آموزش و پرورش شهرستان در کانون عبدی جان آخوند گمیش تپه برگزار شد.

طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت استان گفت: شخصیت فرزندان ما در خانواده شکل میگیرد و در مدرسه رشد میکند و در جامعه تکمیل میشود و بنابراین نه تنها پدران و مادران بلکه همه مسئولین در قبال دانش آموزان و آسیب های که آنها را تهدید می کند مسئولند.

وی در ادامه گفت نوجوان سالم باید 5 شاحصه مهم را درخود داشته باشد:

1-توکل به خداوند و در همه موارد خدا را یاریگر و چاره ساز بداند

2-احترام به پدر و مادر

3-پشتکار ، تعهد و پشتکار

4 -بهداشت فردی و اجتماعی

5-انتخاب درست و آگاهانه

وی در ادامه گفت: دانش آموزان را باید طوری تربیت کنیم که با رفتارهای پر خطر آشنا شوند و به آنها یاد بدهیم چطور با این رفتارهای پر خطر برخورد کنند و در نهایت باید دانش آموزان را به گونه ای باشند که این آموزش ها را به دیگر دوستان خود منتقل کنند.

طبرسا در پایان در مورد فضای مجازی و خطرات آن به خانواده ها هشدار داد و ا آن را به حجوم خاموش تعبیر کرد و افزود: دانش آموزان ما ساعتها در فضای مجازی مشغولند و اگر حضور دانش آموزان در این فضا مدیریت و کنترل نشوند زمینه انحراف فرزندان ما ایجاد می شود.

z1

z2

3z

5z

6z

7z

9z

10z

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.