1397-01-27 03:10
1252
0
52607
با حضور مدیر کل اطلاعات استان برگزار شد؛

گرامیداشت مبعث حضرت محمد(ص) و جشن معراج در گمیشان/ تصاویر

مراسم گرامیداشت مبعث حضرت محمد(ص)، با حضور مدیر کل اطلاعات استان، فرماندارگمیشان،، امام جمعه شهرستان و معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور درحوزه دره علمیه نبوی نژاد شهر گمیش تپه برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، مراسم گرامیداشت مبعث حضرت محمد(ص) و جشن معراج در محل حوزه علمیه نبوی نژاد شهر گمیش تپه با حضور مدیر کل اطلاعات استان، فرماندارگمیشان، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و صنعت، معدن و تجارت استان، امام جمعه شهرستان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، ائمه جمعه، روحانیون و عموم مردم برگزار شد.

 حجت الاسلام نورعلی دیلم معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشورضمن تبریک مبعث پیامبر بزرگ اسلام گفت: هدف از خلقت بشر عبادت خدا بود و خداوند برای اتمام حجت بر انسانها پیامبران الهی را مبعوث کرد.

وی افزود:عقل حجت و پیامبر درونی و پیامبران الهی و خصوصا حضرت محمد (ٌص) حجت بیرونی و حجت خداوند هستند و برای هدایت ما نازل شدند.

دیلیم در ادامه گفت: مسئله بعثت و معراج پیامبر مورد تایید شیعیان و اهل سنت است و همه به این امر اعتقاد دارند و هدف از بعثت پیامبر خاتم تعلیم و تربیت، آزادی انسانها از اسارت نفس و رفع اختلاف بین مردم و ایجاد وحدت و برای مکارم اخلاق مبعوث شد.

حجه الاسلام دیلم در ادامه گفت مراد از مکارم اخلاق از نظر ائمه ما، یقین، صبر، حسن خلق، قناعت و شکرگزاری از همه نعمتهای الهی معرفی شده است .

وی در پایان گفت: بزرگترین نعمتها نعمت سلامتی و امنیت است و با اشاره به امنیت بالا در کشور گفت همه ما باید شکر گزار نعمت بزرگ امنیت در کشور باشیم .

5a

6a

1a

2a

4a

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.