1397-01-18 13:57
2521
0
52320
پس از پاکسازی و نظافت کامل محل؛

مرتع گردشگری سیمین شهر به کار خود خاتمه داد + تصاویر

مرتع گردشگری سیمین شهر که به مناسبت ایام نوروز برپا شده بود پس از پاکسازی و نظافت کامل محل به کار خود خاتمه داد.

ساحل گمیشان ، مرتع گردشگری سیمین شهر از توابع شهرستان گمیشان که با همت شهرداری سیمین شهر در مراتع اطراف این شهر بنا شده بود پس از نظافت و پاکسازی محل توسط کارکنان شهرداری به کار خود پایان داد.

این مرتع گردشگری که بنا بر گفته محمد خواجه شهردار سیمین شهر با حداقل سرمایه  حدود 4 میلیون تومان و با احداث سه چشمه سرویس بهداشتی سیار و تاب و چرخ و فلک سنتی ترکمن ایجاد شد بود و با استقبال کم نظیر مردم و گردشگران مواجه شد و روزانه بیش از 500 تا 600 خانوار با حضور در محل و یخت چکدرمه و بازی یک تفریح سالم و شاد خانوادگی را تجربه کردند.

به میان مردم حاضر در محل رفتیم و گفتگویی کوتاه با خانواده ها داشتیم و همه افراد حاضر بدون استثنا با توجه به نبود تفرجگاه مناسب در شهر خواستار دائمی بودن این محل بودند.

شهردار سیمین شهر در قبال این تقاضای به حق مردم گفت: در صورت موافقت و همکاری منابع طلبعی و محیط زیست و فرمانداری حاضر است این محل را به مکان دائمی تفریحی برای خانواده ها تبدیل کند.

کم در پایان گفت: یکی از اهداف مهم شهرداری در ایجاد مرتع گردشگری  نشان دادن  ظرفیت این منطقه در جذب خانواده ها و گردشگران بوده است.

1

2

3

4

5

10

11

12

13

14

16

17

18

19

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.