1396-11-08 08:32
1118
0
49661
مدیر کل بنیاد مسکن استان گلستان:

128هزار واحد مسکونی روستایی غیرمقاوم در استان وجود دارد

مدیر کل بنیاد مسکن استان گفت: از مجموع 229 هزار واحد مسکونی روستایی که در استان گلستان وجود دارد 128 هزار واحد مسکونی غیرمقاوم هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، محمد تقی زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان در نهمین جلسه شورای اداری گمیشان گفت: مجموعا یک هزار و 50 روستا در استان وجود دارد که از این تعداد 936 روستا بالای بیست خانوار جمعیت دارند .

وی افزود: طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن که در سال 95 صورت گرفت در استان گلستان 229هزار واحد روستایی وجود دارد و از این تعداد 128هزار واحد مسکونی غیرمقاوم وجود دارد و بشترین تعداد خانه های روستایی غیر مقاوم در روستاهای شهرستانهای گمیشان ، بندرترکمن و آق قلا وجود دارد.

as2

وی در ادامه گفت: 97 درصد سطح کشور در معرض زلزله است و با فعال شدن گلسل های پنهان در چند وقت اخیر هیچ راهی به جز مقاوم سازی منازل وجود دارد.

مدیر کل بنیاد استان از مردم خواست تا با استفاده از امکاناتی که دولت در اختیارشان قرار میدهد هر چه زودتر نسبت به مقاوم سازی منازل خود اقدام کنند و افزود: رسانه ها و ائمه جمعه و روحانیت در این رابطه می توانند نقش مهمی داشته باشند و آگاهی مردم را افزایش دهند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.