1396-10-28 06:56
1159
0
49266
فرماندار گمیشان:

راهیان نور پاسخ محکمی به نقشه های شوم دشمنان است

فرماندار گمیشان گفت: راهیان نور پاسخ محکمی برای دشمنان در قبال نقشه های شوم آنها است.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، فرماندار گمیشان در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور شهرستان گفت: راهیان نور باعث تقویت ارزش های ماندگار نظام می شود.

توماج در این جلسه با اشاره به اینکه دشمنان همیشه با راه اندازی جنگ نرم می خواهند به کشور ضربه وارد کنند، افزود: راهیان نور پاسخ مستحکمی برای دشمنان در قبال نقشه های شوم آنها است.

sss1

وی ادامه داد: راهیان نور زمینه ساز آشنایی نسل ها با رشادت ها و از خودگذشتگی های مردان و زنان می شود که برای این انقلاب و نظام زحمت کشیدند.

توماج در ادامه گفت : راهیان نور باید در نسل ها خصوصاً جوانان فرهنگ سازی شود و این وظیفه همه ما است و برنامه راهیان نور به عنوان یک کار مهم فرهنگی اثرگذار است و اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس بایستی مورد توجه ویژه باشد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود گفت: در حال حاضر یکی از بهترین و اثرگذارترین برنامه‌ها با توجه به تهاجم بی‌رحمانه دشمنان که علیه جوانان ما صورت می‌گیرد، اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس است و سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که علاوه بر تأثیر فرهنگی به نوعی نمایش قدرت هم محسوب می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.