1396-10-13 11:59
989
0
48680
فرماندار گمیشان:

اغتشاشات گروه‎های معاند و فرصت‎طلب را شدیدا محکوم می‎کنیم/ کوچکترین اغتشاش و مشکلی در گمیشان نداشتیم

فرماندار گمیشان گفت: متاسفانه در چند روز گذشته شاهد تلاش دشمنان نظام بودیم تا از فرصت به وجود آمده جهت ضربه زدن به کشور و نظام، سوء استفاده کنند ولی همانند حماسه 9 دی مردم با بصیرت و هوشیاری پاسخ آنها را دادند. 

به گزارش گلستان ما، امیر شیر توماج فرماندار گمیشان در گفتگو با خبرنگار ساحل گمیشان گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم که در ابتدا از مطالبات منطقی مردم شروع شد ولی در ادامه با مداخله و تلاش دشمنان داخلی و خارجی نظام منجر شد که گروهی فرصت طلب با تحریک نوجوانان و جوانان در جهت ضربه زدن به نظام برآیند .

وی افزود : کار را به جایی رساندند که با تحریک عده ای نادان به اماکن عمومی و دولتی و اموال مردم خسارت زدند و حتی پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به آتش کشیدند و این موضوع هیچ ربطی به مطالبات اقتصادی ندارد و تنها حکایت از کینه ورزی ها و دشمنی دشمنان نظام دارد .

فرماندار گمیشان در ادامه گفت: با هوشیاری مردم عزیز ایران و نیروهای انتظامی و پاسداران و بسیجیان غیور بار دیگر مردم با حضور جهادی و به موقع با حمایت از ولایت فقیه و اصل نظام همانند 9 دی ماه سال 88 به میدان می آیند و باز توطئه فتنه گران را در هم می شکنند.

در گمیشان حتی یک مورد مشکل و اغتشاش نداشتیم

توماج در ادامه گفت: در شهرستان مرزی و ولایی گمیشان کمترین مشکل و اغتشاشی تا به امروز نداشتیم و بعد از این هم نخواهیم داشت ولی با این حال اعضای شورای تامین و نیروهای انتظامی و سپاه شهرستان هوشیارانه اوضاع را رصد می کنند و قطعا با هرگونه تحرک و اغتشاشی که بخواهد برای نظام مشکل آفرینی کند شدیدا مقابله خواهند کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.