1396-08-22 14:31
1063
0
46495
فرمانده سپاه گمیشان:

هر شخصی که دلش برای انقلاب و کشور می تپد بسیجی است

فرمانده سپاه ناحیه گمیشان گفت: بسیج با هدف خدمت به مردم و نظام به دستور رهبر کبیر انقلاب تاسیس شد و در هر حوزه ای که برای کمک به مردم و کشور لازم باشد بسیج و بسیجیان ورود پیدا می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، سرهنگ پاسدار باقر رحمانی فرمانده سپاه ناحیه گمیشان در جلسه هماهنگی هفته بسیج شهرستان گمیشان گفت: بسیج با دستور معمار کبیر انقلاب و با هدف پاسداری و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم تشکیل شد.

وی افزود: هرکس در هر شغل و موقعیتی که باشد اگر دلش برای نظام و انقلاب و مردم کشور بتپد و دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشد یک بسیجی است هر چند در هیچ کجا پرونده ای نداشته باشد و به دلیل انکه هدف بسیج خدمت است کارکردهای وسیعی دارد و در حوزه های مختلف اعم از فرهنگی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و هر جایی که کشور و ملت نیاز به حمایت و کمک داشته باشد ورود پیدا میکنند و خالصانه و بی منت خدمت میکنند.

رحمانی در ادامه با توجه به پیش رو بودن هفته وحدت گفت: کسانی که در راه وحدت مسلمین قدمی بردارد مورد رحمت الهی و کسانی که در جهت تفرقه مسلمین گام برمی دارند مشمول عذاب الهی می شوند.

وی در ادامه افزود: استعمارگر پیر انگلستان و آمریکاییان همواره تلاش می کنند تا با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان بار دیگر زمینه نفوذ خود را ایجاد کنند و باید همه با هوشیاری و وحدت توطئه های دشمنان را خنثی کنیم .

فرمانده سپاه در پایان جلسه از برنامه های متنوع فرهنگی که به مناسبت هفته بسیج در گمیشان برگزار می شود خبر داد و افزود: احداث بیمارستان صحرایی به مدت چهار روز با حضور پزشکان متخصص و مجرب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهید آبروی محله ، پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی و محفل انس با قرآن، نشست های بصیرتی و... از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار می شود.

xx2

xx3

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.