1396-08-14 12:58
1110
0
46200
با حضور محبان اهل سنت و شیعه؛

مراسم گرامیداشت اربعین حسینی در گمیشان برگزار شد + تصاویر

مراسم گرامیداشت اربعین حسینی با حضور محبان اهل سنت و شیعه در نمازخانه آموزش و پرورش گمیشان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، حجه الاسلام احمد فلاحی رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان گمیشان در مراسم گرامیداشت اربعین سرور و سالار شهیدان گفت: امام حسین(ع) تنها متعلق به مسلمانان نیست و بارها شاهد این مساله بودیم که مسیحیان و دیگر ادیان به امام حسین (ع) و برادر بزرگوارش حضرت ابوالفضل (ع) متوسل می شوند و حاجت می گیرند . 

وی در ادامه گفت: من در استان گلستان بارها شاهد بودم بانوان اهل سنت به خیام امام حسین (ع) می آیند و به محضر ایشان متوسل می شوند و نذر می کنند و حاجات مشروعه خود را می گیرند.

فلاحی در بخش دیگر سخنان خود با محکوم کردن کسانی که با گرفتن وام های میلیاردی و اختلاس به بیت المال مسلمین خیانت می کنند گفت: اینها کسانی هستند که باعث می شوند جوانان مملکت از گرفتن حداقل وام ضروری برای شروع زندگی و فراهم کردن کسب حلال بمانند و در کل اگر در جامعه ای فقیر باشد به این دلیل است که ثروتمندان جامعه حق فقرا را از اموال خود را پرداخت نمی کنند و این ظلم بزرگی است .

وی در ادامه در مورد سنت نیکو قرض الحسنه گفت : خداوند می فرماید کسانی که به من قرض می دهند چندین برابر برایشان جبران می کنم در واقع پروردگار عالم آنقدر برای قرض الحسنه اهمیت قائل هستند که قرض به نیازمندان را قرض به ذلت خداوند می دانند.

x1

x4

x6

x8

x9x2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.