1393-07-28 05:57
1118
0
4546
رئیس هلال احمر بندرترکمن و گمیشان خبر داد:

سفرنامه سلامت و امید با حضور "علیرضا افتخاری" عصر امروز در گمیشان

رئیس هلال احمر بندرترکمن و گمیشان از اجرای برنامه های کاروان خیر خواهانه سلامت در گمیشان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از آوای ترکمن، جعفری با ذکر این مطلب افزود: این کاروان خیرخواهانه با همکاری صداوسیما، وزارت بهداشت و درمان و سازمان داوطلبان هلال احمر متشکل از 25 نفر از کادر سلامت اعم از پزشکان متخصص،عمومی،ماما،پرستار،دندانپزشک و..که با خدمات رایگان به مردم و حمایت از بیماران نیازمند در گمیشان اجرا می شود.

وی ادامه داد:در این برنامه مسئولین کشوری و شهرستانی از جمله فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور ،استاندار و همچنین علیرضا افتخاری خواننده محبوب کشور نیز حضور دارند.

این کاروان با هدف ترویج اقدمات خیر خواهانه خیرین و تداوم این قبیل امور از سوی خیرین انجام می شود که برای نخستین بار به صورت فایاوت در استان گلستان برگزار می شود و قرار است بعد از استان گلستان در 12استان دیگر نیز انجام شود.

جعفری تصریح کرد:این کاروان امروز 28مهرماه از ساعت16 الی18میزبان مردم گمیشان خواهد بود و به غیر از گمیشان این کاروان در شهرهای بندرگز،گرگان و گنبد نیز حضور خواهند یافت.

او افزود:هفته گذشته نیز در روستای قلعه جیغ گمیشان خدمات رایگان ویزیت و دارو به محرومین روستا داده شد.

رییس جمعیت هلال احمر بندرترکمن با اشاره به اقدامات این نهاد در هفته کاهش بلایای طبیعی این شهرستان خاطرنشان ساخت:در این هفته مانور امداد نجات در مدارس از جمله مدرسه شهید صادق قلیچی کر و ادارات از جمله صنعت و معدن و اداره ورزش و جوانان انجام شد که افراد شرایط قرار گرفتن در موقعیت های بحرانی و اضطراری را آموزش دیده و از کمکهای اولیه مربوط به این مواقع آگاهی یافتند .

جعفری افزود:مانور دریایی که قرار بود در مهرماه انجام شود با توجه به کثرت برنامه ها به خصوص برنامه های کشوری به آینده ای نزدیک موکول شد .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.