1396-04-26 18:58
2427
0
41573
با معرفی گسترده در فضای مجازی؛

ابتکار جالب جوان گمیشانی در جذب گردشگر + تصاویر

یکی از جوانان گمیشانی با آماده کردن دو خانه تاریخی به عنوان خانه مسافر و تبلیغ در فضای مجازی توانست گردشگران زیادی را به گمیشان جذب کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، اسحاق حمایتی یکی از جوانان علاقه مند به رونق گردشگری در گمیشان با خرید دوخانه قدیمی بالای صد سال ( خانه های مظفری ) پس از هماهنگی با اداره میراث فرهنگی  شهرستان این دوخانه را با وسایل قدیمی و زیبا که حس خوبی را در گردشگران و علاقه مندان به آثار تاریخی تداعی می کرد به خانه مسافر تبدیل کرد.

علاوه بر خانه های مظفری چند خانه قدیمی دیگر در گمیشان به صورت خانه مسافر آماده شدند ولی انها نتوانستند آنطور که باید در جذب گردشگر موفق عمل کنند.

حمایتی میگوید دلیل موفقیت من تبلیغ گسترده در فضای مجازی است و توانستم با معرفی جاذبه های گردشگری گمیشان و نشان دادن خانه های تاریخی با قدمت بالای صد سال  پای گردشگران زیادی را به شهستان باز کنم و این مایه خوشحالی من است.

این جوان خوش ذوق گمیشانی میگوید: در ایام نوروز بیش از 350 گردشگر خانه های قدیمی مطفری را اجاره کردند و برای هر شب اقامت بین 120 تا 150 هزار تومان پرداخت کردند و در صورتی که تعداد مسافران از یک حد مشخصی بیشتر می شد تا 200 هزار تومان هم اجاره پرداخت میکردند و برای  اجاره بهای دو اتاق کامل حداقل 300 هزار تومان  در یافت می کردم.

حمایتی خدماتی مانند پخت غذاها و نان محلی هم در خانه مسافرهای خود دارد و میگوید این کار با استقبال مسافران همراه است و این غذاها به دست بانوان گمیشانی آماده می شود و قطعا یک منبع درآمد خوبی هم برای آنان است .

حمایتی می گوید تمام وسایلی که برای تجهیز خانه های مسافر خود لازم داشته تماما از گمیشان تهیه کرده  و از کارگران گمیشانی استفاده کرده است تا سهمی هر چند کوچک در درآمد زایی همشهریانش داشته باشد.

گلکاری و ایجاد فضای سبز و بازارچه فروش صنایع دستی از برنامه های اسحاق حمایتی است که در نظر دارد برای رونق بیشتر ر محوطه خانه مسافرهای خود ایجاد کند .

z9

z10

z11

z13

z1

z2

z3

z4

z5

z6

z7

z8

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.