1396-03-26 15:02
1449
0
40324
معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان:

دو نوجوان در ساحل چارقلی غرق شدند

معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان از غرق شدن دو نوجوان در مجموعه ساحلی بندر ترکمن و گمیشان خبر داد و گفت: با کمک مردمی پیکر یکی از نوجوانان پیدا شده است.

به گزارش گلستان ما، علیرضا صیاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته (پنجشنبه) ساعت ۱۷ بعدازظهر سه نوجوان ۱۴ تا ۱۵ ساله برای تفرج و شنا وارد مجموعه ساحلی بندر ترکمن و گمیشان شدند که این ساحل در منطقه ۱۰ کیلومتری گمیشان و بندرترکمن واقع در روستای چارقلی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در این حادثه دو نوجوان گفتار گودال می شوند و نفر سوم خود را به ساحل می رساند، افزود: این نوجوان پس از سه ساعت بی هوشی در ساحل ساعت ۹ شب با عوامل امدادی تماس می گیرد و به نیروهای شهرستان اطلاع می دهد، در حال حاضر وضعیت روحی این نوجوان مناسب نیست و با استرس مواجه است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گفت: اگرچه تاریکی شب بر همه جا را احاطه کرده بود اما نیروهای ما در همان لحظات وارد عملیات شدند و جستجو را آغاز کردند.

وی افزود: ساعت هفت صبح امروز (جمعه) با کمک نیروهای مردمی موفق به کشف یک جسد به نام سینا آشورپور ۱۴ ساله شدیم که این جنازه به پزشک قانونی انتقال داده شد.

صیاد اظهار کرد: کار تجسس و جستجو برای فرد دوم در دستور کار ما قرار دارد و اکنون تیم غواص در آب های ساحلی حضور دارند و آماده عملیات هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.