1396-02-26 15:26
1834
0
39084

نشست هم انديشی دهه هفتادی های گميشان با فرماندار و رييس ميراث فرهنگی + تصاوير

جوانان دهه هفتادي گميشان ، با رييس ميراث فرهنگي استان و فرماندار نشست هم انديشي با موضوع صنعت گردشگري برگزار كردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان، فرماندار گميشان در اين نشست بار ديگر بر حضور حداكثري  در انتخابات پيش رو تاكيد كرد و افزود با حضور پرشور خود در انتخابات مهر تاييد بر نظام مقدس جمهوري اسلامي در كشور مي زنيم و از نعمت بزرگ امنيت كه حاصل خون پاك هزاران شهيد و دلسوزان نظام است پاسداري ميكنيم .

در ادامه مسعود كمي مشاور جوان فرماندار گميشان، ضمن تقدير از عملكرد مسئولين در احداث موزه مردم شناسي با توجه به سابقه صيد و صيادي در گميشان خواستار احداث موزه صيد و صيادي در گميش تپه شد.

وي در ادامه به سواحل زيباي چارقلي و توماچلر اشاره كرد و افزود خوشبختانه در تابستان سال گذشته شاهد استقبال  عظيم گردشگران از  سراسر استان به اين منطقه بوديم و از مسئولين خواست تا با فراهم كردن هرچه سريعتر راه دسترسي و ايجاد بازارچه صنايع دستي باعث رونق بيش از پيش اين منطقه مهم گردشگري در شهرستان شوند.

وي درادامه  خواستار ايجاد تيزرها و بنرهاي معرفي نقاط گردشگري در تمام ايام سال در ادارات شهرستان، استفاده از جاذبه هاي بوم گردي  خانه هاي قديمي و كومه هاي صيادان و احداث صنايع تبديلي  و بسته بندي شكيل براي  صنايع دستي نفيس تركمن و تعمير اصولي حداقل يك بنا در سال و ايجاد مسير مناسب و قابل دسترسي به مناطق گردشگري و تابلوهاي راهنماي گردشگر شد.

كمي در پايان ضمن تقدير ازعملكرد مسئولين در ثبت ملي ديوار تاريخي گرگان گفت : مسئولين تلاش كنند تا حداقل صدمتر از اين بناي عظيم را بازسازي كنند تا عظمت اين بناي فاخر نمايان و ارزش آن براي همگان مشخص شود.

u2

u3

u4

u5

u6

u7

u9

u11

u12

u1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.