1396-01-30 13:59
1063
0
38031
فرماندار گميشان خبر داد ؛

تعیین 62 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و 61 شعبه اخذ رای شورای شهر و روستا

فرماندار گميشان گفت: 62 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و 61 شعبه اخذ رای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان تعیین شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان، "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در جلسه هیات اجرایی با محوریت تعیین شعب اخذ رای در شهرستان گفت: از 62 شعبه اخذ رای ریاست جمهوری؛ 31 شعبه بخش مرکزی و 31 شعبه بخش گلدشت شهرستان می باشد.

وی افزود: از مجموع 31 شعبه بخش مرکزی، 30 شعبه ثابت و یک شعبه سیار بوده و 31 شعبه بخش گلدشت به صورت کامل ثابت می باشد.

توماج در ادامه با اشاره به 61 شعبه شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان افزود: 30 شعبه بخش مرکزی و 31 شعبه مربوط به بخش گلدشت می باشد که همگی شعبات ثابت هشتند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره به آمار شعبات شهرهای شهرستان نیز گفت: 13 شعبه برای گمیش تپه و 13 شعبه نیز برای سیمین شهر تعیین شد.

فرماندار گمیشان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار جمعیتی شهرستان گفت: بر اساس سرشماری سال 95 جمعیت کل شهرستان 68 هزارو 772نفر می باشد که از این مجموع نزدیک به 47هزارو 500نفرواجدین شرایط و نزدیک به 2 هزار نفر نیز رای اولی در این دوره از انتخابات می باشد.

توماج در ادامه با اشاره به تاکید امام راحل ورهبرمعظم انقلاب درخصوص پایبندی به اصل نظام وبحث انتخابات افزود: حضور و مشارکت مردم در انتخابات باعث تحکیم نظام می شود.

وی بااشاره به تحرکات دشمنان نظام گفت:حضورحداکثری مردم درانتخابات رابطه ی مستقیمی با امنیت ملی،اقتدارنظام ومشروعیت نظام دارد.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر بی طرفی وعمل به مرقانون گفت:آرای مردم حق الناس است و همه باید در صیانت از آرای مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.