1396-01-22 12:28
1094
0
37670
آخوند ميرابی:

کسی که نام حضرت علی(ع) را بشنود و از محسنات او نگويد بر خود خسارت زده است/ سعادت دنيا و آخرتمان در اتحاد است

آخوند ميرابي خطاب به همه مسلمانان گفت: بياييد به بركت ميلاد مولود كعبه بيش از پيش با هم متحد شويم و از مستكبرين اعلام بيزاري كنيم كه سعادت دنيا و آخرتمان در اتحاد است.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان، مراسم بزرگداشت ميلاد حضرت علي (ع) و روز پدر به همت ناحيه مقاومت بسيج گميشان، با حضور فرماندار، فرمانده سپاه و آخوند نصيري نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه گميشان و با سخنرانی آخوند ميرابي برگزار شد.

آخوند ميرابي در این مراسم گفت: حضرت علي (ع) مرد بزرگ و داراي فضائل بيشمار است و و مختص عرب و عجم و ايراني و غير ايراني نيست و نه تنها به مسلمانان كه به كل بشريت تعلق دارد.

وي افزود: اگر شخصي نام حضرت علي (ع) را بشنود و درباره فضائل او سكوت كند و حرفي نزد به خودش خسارت زده زيرا خود خداوند و پيامبر بزرگ اسلام در مورد فضائل ايشان سخن ها گفته اند.

آخوند ميرابي در ادامه همه مسلمانان را به اتحاد و همدلي و برائت از مستكبرين دعوت كرد و افزود: ماه رجب بهترين فرصت براي كاشتن بذر اتحاد و همدلي در دل مسلمانان است و در ماه شعبان بايد اين بذر را بيش از پيش آبياري كنيم تا انشاالله در ماه رمضان از بركات آن بيش از گذشته بهره مند شويم.

p01

p02

p03

p04

p05

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.