1396-01-21 10:37
1261
0
37633
فرماندار گميشان:

اقتصاد مقاومتی بايد سرلوحه برنامه های مسئولين قرار گيرد

فرماندار گمیشان گفت: با اجرای اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی از تولیدات فرزندانمان حمایت کنیم و زمینه اشتغال جوانانمان را فراهم کنیم .

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، ششمین جلسه شورای اداری گمیشان با حضور فرماندار گمیشان،  مدیر کل روابط عمومی استانداری، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان و مدیر کل کمیته امداد امام(ره) استان و مسیولین شهرستانی برگزار شد.

امیر شیر توماج فرماندار گمیشان در این جلسه با اشاره به نامگزاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با نام اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال گفت: فعالیت های اقتصاد مقاومتی و توجه به اشتغال جوانان باید سرلوحه برنامه همه مسیولین دستگاههای اجرایی قرار بگیرد و تلاش کنیم با اقتصاد مقاومتی ترسیم تدریجی اقتصاد را در شهرستان محقق کنیم  .

وی در ادامه گفت: 4 بانده کردن مسیر بندرترکمن به گمیشان - احداث بیمارستان 64 تخت خوابی در گمیش تپه- شهرک صنعتی شیلات گمیشان و احداث بندر سبز خزری در شمال گمیشان ، چهار برنامه مهم برای پیشرفت شهرستان گمیشان است که برای محقق شدن آن در تلاش هستیم .

فرماندار گمیشان در ادامه به برگزاری مراسم بزرگداشت مختومقلی فراغی درآستانه میلاد حضرت علی (ع) اشاره کرد و افزود: مختومقلی عشق و ارادت ویژه به مولا علی (ع) و سایر ایمه داشتند و ارادت به حضرت علی (ع) در اشعار ایشان نمایان است .

با خرید کالای ایرانی به اشتغال جوانان ایراتی و اقتصاد کشور کمک کنیم .

توماج در ادامه گفت: برای کمک به تولید و اشتغال جوانان کشور باید همه دست به دست هم دهیم و برای رفع مشکلات اقتصادی کمک کنیم و برای این مسیله باید با خرید کالاهای ایرانی و خرید محصولات جوانان مملکت برای فرزندان خود فرصت شغلی ایجاد کرده و حمایتشان کنیم .

انتخابات تجلی مشارکت ملی است 

فرماندار گمیشان در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بسیار مهم است واین پیام را به دشمنان کشور می رساند که ملت ایران  تمام قد در دفاع از کشور و نظام ایستاده اند و باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد .

وی در ادامه گفت: با برگزاری این انتخابات 4 سال سرنوشت کشور را در دست نمایندگان خود قرار می دهیم و باید همه تلاش کنیم تا انتخابی آگاهانه داشته باشیم تا افراد مسیول و تاثیر گذار را انتخاب کنیم .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.