1396-01-06 04:00
2818
2
36788
ترین های سال 95 استان گلستان؛

از بی‎تدبیر‎ترین حرکت سال تا مدیر جنجالی و حکم جالب سال 95

از بی تدبیرترین حرکت سال تا حکم جنجالی یکی از مدیران ، بدقول ترین و مرد سال گذشته استان گلستان را در ترین های سال 95 را در مطلب زیر بخوانید .

به گزارش گلستان ما ؛ سال 95 با همه تلخ و شیرین هایش و تمام خاطراتش به پایان رسید . بد نیست در انتهای سال به برخی از پدیده های جالب و ... ترین های سال اشاره ای داشته باشیم .

بی تدبیرترین حرکت سال :

تغییر یحیی خاکی فرماندار گرگان در تعطیلات نوروزی 95 در حالیکه وزیر کشور در پاکستان بود . فشار تندروهای اصلاح طلب برای تغییر فرمانداری مرکز استان در خلا وزیر در تهران باعث شد در زمانی که به اعتقاد برخی زمان مناسبی نبود حکم فرمانداری سید عباس حسینی دریافت شود .

یحیی خاکی به نشانه اعتراض در مراسم تودیع و معارفه شرکت نکرد و انتقادهای شدیدی توسط نخبگان  به استاندار گلستان در این بی تدبیری شد.

بدقول ترین مدیر کل سال :

ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان را باید بدقول ترین مدیر کل سال دانست . کریمی قول داده بود که خبرنگاران را به بازدید از موزه روستایی گیلان ببرد اما بدقولی کرد .

کریمی همچنین قول داده بود از خبرنگاران دخیل در جشنواره اقوام ایران زمین تقدیر کند اما این کار را نکرد و بجای آن فقط از یک خبرنگار که کارهای دیگری (غیر خبری) در آن جشنواره انجام داد ، تقدیر شد.

انقلابی ترین حرکت سال :

بدون تردید باید مدال انقلابی گری سال 95 در استان گلستان را گردن مردم شریف بندرگز و علی آباد کتول انداخت . مردم بندرگز در اقدامی خودجوش و انقلابی از سخنرانی شیخی که افتخار شاگردی یکی از سران فتنه را می کرد ، ممانعت کردند و با شعارهایی بر ضد فتنه و فتنه‌گران از او استقبال کردند . وی هم دید اوضاع در زادگاهش به نفعش نیست مستقیما به تهران رفت .

مردم علی آباد کتول هم در اقدامی خودجوش علیه یکی از محکومان امنیتی در روز 22 بهمن راهپیمایی تاریخی در علی آباد کتول انجام دادند و مانع سخنرانی او شدند .

بزرگترین رویداد سال :

 بدون شک اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان بزرگترین رویداد سال بود . اجلاسیه ای که در تاریخ 25 آذر ماه برگزار شد و علی لاریجانی رئیس مجلس سخنران آن بود .

همچنین سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه نیز روز 23 آذرماه در گنبد کاووس در همایش بزرگ رزمندگان گلستانی شرکت کرد . این اجلاسیه بازتاب گسترده ای در رسانه های کشوری داشت .

پرحاشیه ترین سازمان :

دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سال 95 پرحاشیه ترین دستگاه دولتی بود .  این دانشگاه به ریاست دکتر تقی ریاحی مورد انتقاد جریان های مختلف سیاسی و البته منتقدان فنی و ساختاری از درون بود .

نهایتا حواشی این دانشگاه و فشارهای منتقدین باعث شد تا سید حسن قاضی زاده هاشمی طی حکمی عبدالرضا فاضل را به ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان منصوب کند .

با اخلاق ترین مدیر سال :

بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان را باید با اخلاق ترین مدیر کل سال دانست حتی اگر در همایش فرزندان افتاب در تهران این عنوان به او نمی رسید . مدیر کل خوش برخورد و کوشا ورزش جوانان استان ، بدون شک همیشه جزو بهترین ها بوده است .

منتظرترین فرد برای پست :

قربان برزگر که چند سالی است دنبال پست می گردد همچنان در انتظار پست می باشد . این اواخر او را برای مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان گزینه کردند اما با حضور صالحی امیری وزیر ارشاد و تایید عملکرد فضیلت فعلا تا زمان انتخابات از جابجایی مدیر کل ارشاد خبری نیست .

زشت ترین رویداد سال :

مناظره اکبر اعلمی عضو تندرو مشارکتی با مصباحی مقدم در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان رخداد زشتی بود که در آن اعلمی به امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری ، جامعه روحانیت ، شورای نگهبان و در کل نظام اسلامی توهین کرد . درپی این توهین مردم گرگان در امامزاده عبدالله گرگان تجمع کرده و علیه اعلمی و سران فتنه شعار دادند .

خوش شانس ترین آدم های سال :

 نبی هزارجریبی و نورمحمد تربتی نژاد خوش شانس ترین های سال 95 بودند که در انتخابات مجلس توانستند به مجلس راه پیدا کنند.

تلخ ترین حادثه سال :

فوت الینا دختر بچه گرگانی در یکی از بیمارستان های گرگان به نوعی تلخ ترین حادثه سال به شمار می رود . الینا فروتن به دلیل سرماخوردگی به بیمارستان برده می شود اما در اثر قصور پزشکی به کما می رود و تلاش پزشکان برای احیا وی بعد از یک ماه نتیجه نمی دهد و الینا رخ در آغوش خاک می کشد .

مرد سال 95 :

آرش نیر آبادی کشتی گیر گلستانی را باید مرد سال استان دانست . این پهلوان گلستانی در جام دیمیتریف روسیه در حالیکه از حریف خود پیش بود وقتی فهمید که رقیب وی در مرحله بعدی فردی از رژیم صهیونیستی است بازی را باخت تا به این قرعه نحس نخورد . خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان .

مدیر جنجالی و حکم جالب سال :

شهردار گرگان را باید جنجالی ترین مدیر سال 95 دانست . حسین صادقلو در سال 95 هم بعد از چهار سال از تیغ منتقدین شورایی و بیرونی در امان نبود و سرنوشت این مدیر جنجالی می رفت تا در اوایل اسفندماه به پایان کارش ختم شود که اینگونه نشد .

یک شعبه دادگاه  حسین صادقلو را از شهرداری گرگان تعلیق می کند اما 12 ساعت بعد طی حکمی دیگر او به کارش باز می گردد .

حاضر جواب ترین مدیر کل سال :

شیخ اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از جمله مدیرانی بود که در سال گذشته به همه انتقاد و حتی حواشی جزیی پیرامون حوزه کارش پاسخ داد و نگذاشت هیچ انتقادی علیه او روی زمین بماند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مخاطب

سلامسال های گذشته گلستان ما هر روز بسته عیدانه داشت که خبر های جالبی رو قرار میداد...چرا امسال خبری نیست؟حداقل در قالب یک بسته هم که شده عیدانه رو منتشر کنید...

0
0
پاسخ
1396-01-05 08:40
مجید

سلام.تشکل مردمی با نام مجمع امربه معروف و نهی از منکردر استان گلستان یک ساله شد.آدرس گرگان -خیابان شهدا لاله 11

0
0
پاسخ
1396-01-15 03:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.