1395-12-03 10:41
1747
0
35574
فرماندار گميشان:

تكريم ارباب رجوع حق مسلم مردم است/ ارباب رجوع بايد حق انتقاد و اظهار نظر داشته باشد

فرماندار گمیشان در اولین جلسه کارگروه حقوق شهروندی شهرستان گفت : تکریم ارباب رجوع در ادارات از برجسته ترین برنامه حقوق شهروندی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان، اولين جلسه كارگروه حقوق شهروندي با حضور فرماندار گميشان و مديران شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

امير شير توماج فرماندار گميشان گفت: متاسفانه به دليل حكومت ظالمانه شاهان در ايران حقوق شهروندي مردم ما تا سالها ناديده گرفته شد و ملت ما از حقوق خود محروم شدند.

وي افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام راحل براي اولين بارقانون كشورمان ير اساس قوانين ناب اسلامي بازنگري و تدوين شد.

توماج ادامه داد: دين مبين اسلام با كتاب آسماني قرآن كامل ترين و بهترين روش زندگي بشر و روش زندگي انبياء و معصومين كه درست بر اساس آموزه هاي دين و قرآن است بهترين و صحيح ترين روش زندگي است كه بايد سرلوحه ما قرار بگيرد و قابل توجه است كه رعايت حقوق شهروندي در بالاترين سطح در زندگي بزرگان دين ما مشهود است.

وي اشاره به رفتار پيامبر گرامي اسلام با اسراي جنگي ومردم و كودكان و حق والدين و ...اشاره كرد و افزود: حقوق شهروندي در همه ابعاد در زندگي پيامبر خاتم در حد اعلا رعايت شده است.

فرماندار گميشان در پايان گفت: سعه صدر، انتقاد پذیری، تکریم مراجعه کنندگان و تلاش در راستای خدمات سازنده از برنامه های مهمی است که باید کارکنان در ادارات سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و بدانند اظهار نظر و نقد كردن حق ارباب رجوع است و انتقاد سازنده باعث پيشرفت جامعه خواهد شد.

d1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.