1395-11-26 14:58
2232
0
35270
فرماندار گمیشان:

كمک به برگزاری راهيان نور و رزمايش‎ها وظيفه ذاتی تمام نهادهاست

فرماندار گمیشان گفت : برگزاری سفر راهیان نور در گسترش فرهنگ شهادت و انتقال آن به نسلهای آینده و رزمایش ها برای آمادگی در برابر بدخواهان نظام امری لازم است .

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، دهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان با حضور فرماندار گمیشان ، امام جمعه خواجه نفس و اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد.

امیر شیر تواج فرماندار گمیشان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت : مردم عزیزمان در جای جای کشور با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه جواب ترامپ را دادند و بار دیگر باعث ناامیدی بدخواهان نظام شدند.

وی با اشاره به حضور سرزده وزیر بهداشت و محمد باقر توبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در دهه فجر گفت : حضور مسیولین کشوری را به فال نیک میگیریم و قطعا منشا پیشرفت در شهرستان می شود.

فرماندار گمیشان ، 4 بانده کردن محور بندر ترکمن به گمیشان ، احداث بیمارستان در گمیشان و توسعه سایت میگو و تجهیز مرکز درمانی و ساماندهی وضعیت صیادان ،  ساخت المان شهدای غواص را مهمترین مسایل مطرح شده با مسیولین کشوری عنوان کرد.

توماج در ادامه گفت: سفر معنوی راهیان نور و رزمایشات در شهرستان امری لازم و ضروری است و وظیفه ذاتی همه نهادها کمک به برگزاری آن است .

وی افزود: سفر راهیان نوریک کار فرهنگی ارزشمند  برای گسترش فرهنگ ناب شهادت و انتقال آن به نسلهای آینده است و با برگزاری رزمایشات جوانان کشور برای دفاع از مرز و بوم کشور مهیا می شوند.

  برای مبارزه با آسیبهای اجتماعی باید از ظرفیت روحانیون بهره برد

فرماندار گمیشان در ادامه گفت : مردم ولی نعمتان ما هستند و وظیفه دولت جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و باید از ظرفیت روحانیون برای مبارزه با آسیبهای اجتماعی نظیر ، طلاق ، خودکشی ، نکدی گری ، حاشیه نشینی و اعتیاد بهره برد.

نوماج در ادامه گفت: خوشبختانه در گمیشان معضل نکدی گری و حاشیه نشینی وجود ندارد و طلاق هم نسبت به دیگر شهرستانها آمار بسیار کمتری دارد و روحانیون با توجه به رابطه معنوی و دوستانه با مردم می توانند در کاهش هرچه بیشتر معضلات در جامعه کمک کنند.

y3

y5

y1

y2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.