1395-03-06 09:42
1305
0
32611

اعضاء هیئت های ورزشی گمیشان تجليل شدند + تصاوير

مراسم تجلیل از کارکنان، پیشکسوتان،روسا و نائب رئیس های هیئت های ورزشی شهرستان گمیشان با حضور امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گميشان ، بهمن طيبي مدير كل ورزش و جوانان استان  خطاب به روساي هيات هاي ورزشي گفت: ورزش به ما آبرو و اعتبار داده و حالا نوبت ماست كه به ورزش اعتبار و آبرو بدهيم .

وي ضمن اعلام حمايت از هيات هاي ورزشي وجود آنها را براي اعتلاي ورزش شهرستان مهم قلمداد كرد.

وي همچنين به اهميت دادن رشته هاي  خاص در ورزش تاكيد كرد و افزود بايد تمام توان خود را به كارگيريم تا در رشته هاي خاص تبديل به برند ورزشي شويم .

گركز رييس اداره ورزش و جوانان گميشان نيز در ادامه گفت: در سالهاي گذشته ورزش بانوان در موضع بسيار ضعيفي قرار داشت  و به تقويت حوزه ورزشي بانوان تاكيد كرد و ادامه داد: كه به حمدالله امسال ما شاهد  رشد حضور بانوان در 7 رشته ورزشي هستيم و خصوصا ورزش پياده روي با استقبال خوب بانوان همراه است به طوريكه 50 درصد افرادي كه براي سلامت خود پياده روي مي كنند بانوان ما هستند .

كمال غريبي معاون فرماندار گميشان نيز به ظرفيت خوب سواحل گميشان براي استفاده در ورزشهاي ساحلي اشاره كرد و افزود بايد امروز امكانات را جهت  بهره برداري از اين مواهب سرازير كنيم .

varzesh03

varzesh04

varzesh05

varzesh06

varzesh07

varzesh08

varzesh10

varzesh11

varzesh12

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.