1393-09-16 06:04
6076
1
6879
جمعه شب گذشته رخ داد؛

یک کشته بر اثر تصادف خودرو پراید با روباه در النگدره گرگان!

راننده ی بی احتیاط با سرعت زیاد در یکی از خیابان های فرعی شهر گرگان باعث مرگ روباه گرسنه ای شد که برای دست یابی به غذا وارد حریم شهری شده بود.

به گزارش گلستان ما، جمعه شب گذشته یک روباه گرسنه برای یافتن غذا به منطقه مسکونی در نزدیکی پارک جنگلی النگدره آمده بود اما بخاطر صدای ناشی از باز و بسته شدن درب منازل مسکونی ترسید و به سمتی که به پارک جنگلی النگدره منتهی می شد، فرار کرد. اما در حین فرار با پرایدی که راننده جوان آن با سرعت زیاد در حال حرکت بود تصادف کرد و کشته شد.

خیابان سروش به دلیل تراکم بالای جمعیتی و قرار گرفتن در مسیر پارک جنگلی النگدره دارای چند سرعت گیر است و حتی در چند قدمی محل تصادف علامت خطر برای رانندگان نصب شده اما راننده پراید بی توجه به آن نزدیک به 100 کیلومتر سرعت داشت به طوری که در کمتر از چند ثانیه ناپدید شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهر خان ببین

پاسخ دکتر صابری به انتقاد مردم خان ببین و بخش فندرسکhttp://abshar7.persianblog.ir/post/117/( گلستان مای عزیز در انتشار خبر ها گویا کمی اصول گذشته خود که اهمیت دادن به همه اقشار بوده است را رعایت نمی کنید. دید شما نسبت به منقه فندرسک گویا عوض شده است. ما انتظار داشتیم نماینده محترم در گلستان ما جواب ما را بدهد اما بعلت عدم انتشار این خبر از سوی گلستان ما ایشان در سایت دیگری پاسخ داده اند.)

0
0
پاسخ
1393-09-16 06:15

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.