1393-09-13 07:53
2325
1
6750
طی بیانه ای؛

نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان از حضور مردم در سفر ریاست جمهوری تقدیر کردند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان بمنظور تقدیر و سپاس از حضور مردم در استقبال از سفر ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید پیام مشترکی را صادر کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ در متن این پیام چنین آمده است:

یقیناً سفر پر خیر و برکت جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی و اعضای محترم هیات دولت به استان گلستان سندی پر افتخار را در تاریخ این استان رقم خواهد زد.

میزبانی گرم و پرشور شما مردم ولایت مدار و با ایمان از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید جلوه ای دیگر از وحدت ، همگرایی و همدلی آحاد مردم و اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی را به معرض نمایش گذاشت.

بی تردید حضور پرشور، کم نظیر و به یاد ماندنی شما گلستانی های عزیز به همراه احساسات عمیق و شعور بالای دینی و فرهنگی در مراسم استقبال و دیدار عمومی ریاست محترم جمهوری، برگ زرینی بر التزام به آرمان های حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و حمایت از خدمت گزاران در این سفر پر خیر و برکت بود.

میزبانی پر شور و مشئون از مودت اقوام و اقشار مختلف شما مردم عزیز اعم از فارس، ترکمن، ترک، سیستانی، بلوچ و خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران، روحانیون، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارمندان، کشاورزان، اصناف، کارگران، کارآفرینان، صدا و سیما، اصحاب پرتلاش رسانه های مکتوب و دیجیتال، دانشجویان، دانش آموزان، جوانان پرشور و با نشاط، عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی و تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی استان را شایسته سپاس گزاری می دانیم و مراتب قدردانی و قدرشناسی خود را اعلام می داریم.

امیدواریم در سایه توجهات الهی، ، مشارکت ها و حمایت های مردم همیشه در صحنه استان، برکات و دستاوردهای سفر کاروان تدبیر و امید و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران گشایشگر افق های جدید توسعه ، پیشرفت و رونق اقتصادی در نگارستان ایران خواهد بود.

سیدکاظم نورمفیدی-نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان      حسن صادقلو-استاندارگلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ناصر

حاج افا نور مفیدی حساب شما از استاندار جداست .لطفا دیگر برای استاندار هزینه نکنید که به روح لطیف شما اسیب می رساند.کاش استاندار مدنظرتان اقای (م) را به دولت معرفی میکردید.

0
0
پاسخ
1393-09-13 23:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.