1393-09-12 07:18
2427
0
6677

مشاور رسانه ای رئیس جمهور سکوت ده ماه دولت را در قبال نامه بسیج شکست / پاسخ نامه را در سازوکار اداری پیگیری کنید!

مشاور رسانه ای رئیس جمهور گفت: این موضوع و مکاتبات را به رئیس جمهور منتقل می کنم اما این موضوع اداری است و بهتر است که قبل از آنکه رسانه ای شود در سازو کار اداری پیگیری شود.

به گزارش گلستان ما، محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان در پاسخ به پیگیری  یکی از خبرنگاران مبنی برنامه ای که 10 ماه پیش توسط سازمان بسیج برای رییس جمهور در باب اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ارسال شده و تاکنون هم پاسخی ارائه نشده است،اظهارکرد: این موضوع و مکاتبات را به رئیس جمهور منتقل می کنم اما این موضوع اداری است و بهتر است که قبل از آنکه رسانه ای شود در سازو کار اداری پیگیری شود.

صادق در پاسخ به رویکرد دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: دولت تاکید دارد که سیاست های اقتصاد مقاومتی باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود و بر این اساس هر هفته دوبار جلسه اقتصاد مقاومتی در دولت تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور اهتمام ویژه ای را با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر سیاست های اقتصاد مقاومتی دارد، افزود: رئیس جمهور معاون اول خود را مسئول پیگیری این مسئله کرده است ولی منتها در تبلیغ و اطلاع رسانی باید بیشتر به آن توجه شود.

مشاور رئیس جمهور در امور رسانه‌ها در خصوص نگاه ویژه به برخی از رسانه‌ها توسط دولت گفت: خودی و غیر خودی بودن در رسانه‌ها مد نظر دولت نیست و ما در چارچوب قانون به دنبال فرصت برابر رسانه‌ای هستیم و انتظار داریم تمام بخش‌های اطلاع رسانی دولت و روابط عمومی‌ها نیز این گونه عمل کنند.

صادق این موضوع را اولویت کاری خود قرار داد و بیان داشت: در اولین برنامه کاری این موضوع  با بررسی  گزارشات مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه بخش رسانه‌ای دولت نتوانسته در حد کافی خدمات دولت را عریان کند، افزود: تحقق خواسته‌های مردم جز وظایف اصلی این دولت است بخش رسانه‌ای دولت در حد کافی نتوانسته است خدمات دولت را عریان کند و متاسفانه برخی رسانه‌های نیز با نگاه رقیب سیاسی به دولت نگاه می‌کند و برخی موضوعات را خیلی برجسته می کنند.

صادق به دیدگاه هم افزایی بین رسانه‌ها در قبال دولت و عملکرد دولت اشاره کرد و بیان داشت: رسانه ها از بدنه مردم هستند و دولت نیز نماینده مردم که از رای مردم برخواسته شده است لذا در مسیر تحقق خواسته‌های مردم نیاز است رسانه‌ها با هم افزایی و نه مقابله با هم به دولت کمک کنند.

بر اساس این گزارش ؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین مجمع عالی بسیج گفته بود: بیش از 10 ماه است که نامه ای با موضوع استفاده از ظرفیت بسیج در اقتصاد مقاومتی و به امضای فرمانده کل سپاه به رییس جمهور داده‌ایم و منتظر پاسخ مثبت هستیم./ خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.