1393-09-06 08:59
3732
0
6351
با حضور نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان؛

آیین اختتامیه تئاتر "میر عشق" در گرگان برگزار شد + تصاویر

آیین اختتامیه تئاتر میر عشق سه شنبه شب با حضورآیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان، نیاوند معاون استاندار گلستان، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، تجری مفرد فرماندار، بخشداران مرکزی و کمالان علی آباد کتول و جمعی دیگر از مسئولان در تار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار و از تهیه کنندگان و دست اندر کاران این نمایشنامه تجلیل شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه ، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر زنگانه مشاور فرهنگی و مذهبی استاندار گلستان و میزبان این مراسم اختتامیه با بیان اینکه شنیدن کی بود مانند دیدن سخن خود را آغاز کرده و گفت: 2 الی 3 ماه قبل از ماه مبارک رمضان، جناب آقای احسان عباسی کارگردان این نمایش به اتفاق جمعی از دست اندرکاران این نمایش چند جلسه ای را در استانداری و همچنین در منزل با بنده ملاقات و نشست داشتند.

وی افزود: در نشست های انجام شده مایل بودیم که اجرای نمایش میر عشق در ماه مبارک رمضان و به مناسبت شهادت مولای متقیان اجرا شود که با توجه به آماده نشدن برنامه، برای اولین بار این نمایش 20 روز قبل به مرحله اجرا درآمد.

زنگانه اذعان داشت: پس از کلید خوردن این نمایش در 16 آبان که در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی صورت گرفت، هرشب عاشقان و مشتاقان به مولای متقیان برای دیدن این نمایش بیشتر و بیشتر می شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این شور و اشتیاق بسیار ارزشمند است و قابل توجه اینکه بشر همیشه نوگرا است و در حال حاضر نیز به تماشای نمایش و فیلم برای آگاهی و بصیرت توجه بیشتری پیدا کرده است.

مشاور فرهنگی و مذهبی استاندارگلستان در ادامه یادآور شد: در هر شرایط زمانی لازم است برای هدایت و بصیرت بشر راهی فراخور زمان تعیین شود. همانگونه که در تعالیم اسلامی، در مسئله هدایت که در قرآن و لسان و گفتار ائمه فوق الهاده مشهود است، می بینیم که امام حسین(ع) برای تاثیر بیشتر و برای راهنمایی و نجات بشری تاز طریق فداکاری، ایثار و خون خود آغاز کرد و زمانی که درخت اسلام پژمرده و بیمار بود، تنها با نثارخون خود برای احیای دینش جان فشانی کرد.

وی با بیان اینکه نمایش عطش خورشید نیز به کمک این عزیزان تهیه شده است، گفت: نمایش عطش خورشید که به همت همین عزیزان تهیه شده قبل از اربعین به نمایش در می آید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.