1393-09-05 16:59
3031
0
6314
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی:

همایش تجلیل از پیرغلامان نودیجه گرگان برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی نودیجه گرگان از برگزاری همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین اباعبدالله الحسین در این روستا خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین، صابر اصحابی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی گفت: مداحان همیشه نقشی بی بدیل داشته و در عمق جامعه نفوذ کردند و در موج فتنه های غرب این مجالس عزاداری ها هستند که موجب بصیرت در مردم می‌شود.

وی افزود: جوانان ما باید با چشم خود حماسه را ببینند بجای اینکه سخن از معنویت هایی بگوییم که هر لحظه قابل تحریف می باشد باید این جوان را با اسلام ناب آشنا کنیم.

مدیر کانون شهید آوینی بیان کرد: زمانی که مهدی (عج ) صدای خود را سر می دهد و می‌گوید من پسر حسین فاطمه هستم من پسر مظلوم کربلا هستم باید همه او را بشناسند اگر او را نشناختند مقعصر اصلی ما هستیم چون برای حسین داد نزدیم.

وی در ادامه اظهار داشت: بنظر بنده شروع جاذبه مغناطیسی حسینی در محرم اسست امروز هم با گذشت قرن ها در دل ها این جاذبه هست. باید با عزاداری های صحیح و سنتی این جاذبه را افزایش بدهیم.

اصحابی اشاره کرد: که با برگزاری مراسم از این قبیل می توانیم برای جوانان نسل جدید الگو سازی کنیم و شور و شعور حسینی پیرغلامانش را به جوانان نسل آینده منتقل کنیم.

وی با بیان اهداف اجرایی این همایش افزود: تجلیل پیر غلامان حسینی تکریم از ارزش های دینی، فرهنگی و مکارم اخلاقی است.

مدیر کانون فرهنگی افزود: برنامه ریزی اولیه برای برگزاری همایش پیرغلامان انجام شده و انشالله در ماه صفر این همایش در نودیجه برگزار خواهد شد.

وی در پایان یاد و خاطره همه مداحانی که سالیان سال در مظلومیت اهل بیت(ع) مصیبت و نوحه سرایی نموده اند و اکنون در بین ما نیستند را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال برایشان برایشان درخواست علو درجات نمود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.