1398-01-09 18:29
1183
0
62209
فرمانده سپاه گرگان :

راه اندازی حمام صحرایی در محل اسکان سیل زدگان / تا اتمام کار در کنار مردم هستیم

فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: در همین راستا به تمامی پایگاه های سطح شهرستان گرگان جهت تمیز کردن و لایروبی مناطق سیل زده فراخوان داده ایم.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ وحید فخرالدین درخصوص امدارسانی سپاه شهرستان گرگان به حادثه دیدگان سیل اخیر در شهرستان آق قلا و گمیشان در گفتگو با بسیج اظهارکرد: از همان ساعت ها و روز های ابتدایی در کنار سیل زدگان بوده ایم و تا پایان کار و تا حاکم شدن کامل آرامش و امنیت نیز در کنارشان خواهیم ماند.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان افزود: در همین راستا به تمامی پایگاه های سطح شهرستان گرگان جهت تمیز کردن و لایروبی مناطق سیل زده فراخوان داده ایم.

فخرالدین تصریح کرد: چندین دستگاه اتومبیل شاسی بلند برای تردد و کمک به هم استانی های عزیز در شهرستان آق قلا به کارگیری شده است.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان با بیان اینکه توانستیم با تلاش و همت دوستان در محل اسکان هم استانی های مان در نمایشگاه بین المللی حمام صحرایی جهت استحمام راه اندازی کنیم خاطرنشان کرد:هرشب یک فرمانده حوزه به همراه بسیجیان خود برای تامین امنیت و انجام خدمت رسانی و کمک به سیل زدگان در محل اسکان این عزیزان به کارگیری می شود.

وی ابراز امیدواری کرد به لطف خدا و یاری مردم و مسئولین هرچه سریعتر آرامش به تمام مردم استان و بخصوص مردم شهرستان آق قلا و گمیشان برگردد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.