1397-10-02 12:19
2067
2
59778
یک منبع موثق عنوان کرد؛

حکم ابلاغ بخشداری مرکزی گرگان غیر قانونی است

یک منبع موثق گفت: با توجه به اینکه پورباقر کارمند قراردادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان است طبق قانون نمی تواند بخشدار شود و یا به دستگاهی دیگر مامور شود .

به گزارش گلستان ما؛ ظهر امروز یکشنبه 2 دی ماه خبر انتصاب سجاد پورباقر به عنوان بخشدار مرکزی گرگان منتشر شد .

اما سجاد پورباقر کیست ؟

وی کارمند قراردادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و دبیر کارگروه بهداشت ، سلامت و بیولوژیک دانشگاه می باشد و از نیروهای نزدیک به ستاد انتخاباتی دکتر نورمحمدتربتی نژاد نماینده گرگان و آق قلا به شمار می رود .

پورباقر همچنین از نیروهای سیاسی نزدیک به کانون حزب الله گرگان با مدیریت اکبر پریچهر می باشد که از نیروهای نزدیک به ابوالقاسم صفوی سرپرست فرمانداری گرگان است .

پیشتر این پایگاه خبری نیز از احتمال انتصاب پوباقر خبر داده بود و از او به عنوان یکی از فعالان سیاسی انتخاباتی سال 88 یاد کرد .

اما دقایقی قبل یک منبع موثق به خبرنگار ما گفت که حکم ابلاغ پورباقر غیر قانونی است .

این منبع موثق در خصوص دلیل مدعای خود گفت: او کارمند قراردادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان است و نمی تواند به دستگاهی دیگر تحت عنوان ماموریت و یا هر عنوان دیگری برود .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

پیمان

سلامبرای تنویر افکار عزیزان به اطلاعتون میرسونم که آقای پور باقر اخیرا با توجه به مدرک فوق لیسانس و سوابق طولانی با مجوز وزارت بهداشت به استخدام پیمانی در آمده و لذا این انتصاب قانونی است علی برکت الله

0
0
پاسخ
1397-10-02 21:14
مهدی

خدمت سایت وزین گلستان ما عرض کنم که منبع شما زیاد هم موثق نبوده .ایشون به مدت یک ماه است که کارمند رسمی دانشگاه علوم پزشکی شده اند .

0
0
پاسخ
1397-10-03 05:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.