1397-09-24 11:59
1182
0
59557
سردار ملک در یادواره شهدای روستای اتراچال:

اگر پای ایرانی‌ها به سوریه نمی‌رسید داعش و تکفیری‌ها پیروز شده بودند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: اگر پای ایرانی‌ها به سوریه نمی‌رسید داعش و تکفیری‌ها پیروز شده بودند.

به گزارش گلستان ما، یادواره ۲ شهید روستای اتراچال گرگان به همت پایگاه بسیج این روستا و با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکویی برگزارشد.

در این مراسم سردار ملک رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با اشاره به رشادت‌های رزمندگان ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس و همچنین محمد اتراچالی از رزمندگان دفاع از حرم اظهار داشت: شهید محمد اتراچالی با اینکه کسالت داشت در جبهه‌های نبرد شرکت کرد و این حضور را یک تکلیف الهی میدانست.

وی درادامه بیان کرد: اگر پای ایرانی‌ها به سوریه نمی‌رسید داعش و تکفیری‌ها پیروز شده بودند.

سردار ملک همچنین گفت: فتوای علما، عراق را از سقوط نجات داد و خیل عظیم مجاهدین عراقی با فتوا علما در جبهه‌های نبرد حاضر شدن و تومار داعش را به هم پیچیدند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اذعان کرد: تمام هدف دشمن از راه اندازی داعش، جمهوری اسلامی بود، اما با تدبیر و درایت بی نظیر امام خامنه‌ای و مجاهدت رزمندگان دفاع از حرم نیش آمریکا در منطقه (داعش) بی اثر ماند.

وی درپایان گفت: شهدا از حلال خدا گذشتند تا ما از حرام خدا بگذریم و از آبرویشان و عزیزانشان برای دفاع از حریم اهل بیت مایه گذاشتند.

گفتنی است در پایان از خانواده شهید خان محمدی و اتراچالی و همچنین رزمندگان دفاع مقدس و جانباز دفاع از حرم تقدیر و تشکر بعمل آمد.

خبرنگار افتخاری بسیج : امیر حسین پیری
خبرنگار افتخاری بسیج : امیر حسین پیری
انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.