1397-08-25 09:55
984
0
58772
وزیر سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی:

مدیران پاکدست در کشور فراوانند/ نوربخش نیمی از حقوقش را نمی‌گرفت

وزیر سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: متاسفانه با وجود این همه مدیران پاکدست چرا باید اینقدر سیاه نمایی کنند و فردی مانند دکتر نوربخش با تخصصی که داشت می توانست با 200 یا 300 میلیون  مبه صورت آزاد کار کند اما این کار را نکرد.

به گزارش گلستان ما؛ ربیعی وزیر سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در مراسم بدرقه پیکر مرحومان نوربخش و تاج الدینیی با تسلیت به مردم ایران از میزبانی و حضور مردم گرگان در این مراسم قدر دانی کرد.

وی گفت: قرار بود در سفر قبلی بنده پروژه علی آباد کلنگ زنی شود اما مرحوم نوربخش گفت چون  این زمین مشکل دارد این کار انجام نشود.

وی بیان کرد:حیف بود این دو یار وفادار و همراه در بستر جان دهند و باید در راه خدمت به مردم به دیدار حق می رفتند.

ربیعی ادامه داد:مرحوم تاج الدینی را از سال59 می شناسم، وی  مبارز قبل از انقلاب ، جسور، متقی و در خدمت تشکل کارگری بود

وزیر سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: این مرحوم که خود رزمنده و برادر شهید بود و حتی یک باراز بنده درخواست مادی نداشت

ربیعی گفت: مرحوم نوربخش نیز روزی که منصوب شد می گفت این حقوق برای ما زیاد است و نصف این پول را نمی خواهم و حتی در مراسمی هدیه میهمانان مراسم را از جیب خود هزینه کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود این همه مدیران پاکدست چرا باید اینقدر سیاه نمایی کنند و فردی مانند دکتر نوربخش با تخصصی که داشت می توانست با 200 یا 300 میلیون  مبه صورت آزاد کار کند اما این کار را نکرد.

وزیر سابق گفت: مرحوم نوربخش اربعین و عاشورا و جمعه سرکار بود.و امروز مدیرانی را ازدست دادیم. و می دانم شان آنها  این نبود در بستر عادی فوت کنند و جامعه بازنشستگی و گرگان قدردان این افراد هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.