1397-08-17 21:14
980
0
58567
مدیر کل اوقاف گلستان:

سلیمانی فرد : خانواده شهدا در خط مقدم دفاع از اسلام قرار دارند

یادواره یکهزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن شهرستان گرگان با حضور حجت‌الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

 به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد امشب و در یادواره یک هزار و 400 شهید شهرستان گرگان اظهارداشت: هرجایی که اسلام و قرآن نیاز به دفاع و حمایت داشت، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در خط مقدم حضور داشتند.

وی افزود: رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم مسلمان ایران در وقایعی مانند فیضیه و 5 آذر گرگان؛ هرچند موجب شهادت جمعی از مردم شد اما انقلاب اسلامی را به ثمر رساند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به تقدیم 18 شهید مدافع حرم اهل‌بیت(ع) بیان داشت: شهدایی که در جنگ تحمیلی و شهدایی که امروز مردم این استان و شهر گرگان تقدیم انقلاب و اسلام کرده‌اند، نشان دهنده ایثارگری، ولایت‌مداری و نماد افتخار این مردم است.

وی با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به رفع فقر و محرومیت‌زدایی دارد، عنوان کرد: در عرصه‌های اجتماعی نیاز به کارهای بزرگی داریم تا بتوانیم فقر، جهل و محرومیت را برطرف کنیم.

سلیمانی‌فرد با اشاره به پیشگام بودن خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کارهای خیری همچون وقف گفت: تعداد زیادی از خانواده‌های شهدا در زمینه وقف برای فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و مذهبی پیشگام هستند. آنان به خوبی می‌دانند سنت حسنه وقف می‌تواند نیازهای مادی و معنوی جامعه را برآورده سازد.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همه مردم ایران نشان دادند که همواره از جمهوری اسلامی دفاع خواهند کرد و پشت سر مقام معظم رهبری برای سربلند ماندن نظام جمهوری اسلامی حضور خواهند داشت.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.