1397-07-20 11:32
642
0
57752
در خطبه های نماز جمعه گرگان عنوان شد؛

انتقاد از پایین ‌بودن قیمت خرید گندم از کشاورزان‌ / کسانی که فکر می‌کنند ایران راهی جزء تسلیم ندارد، آرزویشان را به گور خواهند برد

امام‌جمعه گرگان گفت: آن‌هایی که فکر می‌کنند ایران راهی جزء تسلیم در برابر این قدرت‌ها را ندارد، آرزویی است که به گور خواهند برد.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت‌الله سید‌کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به 22 مهر ماه روز استاندارد اظهارکرد: استاندارد برای ما که یک کشور اسلامی هستیم، وظیفه اسلامی است و باید اجناسی که تولید می‌کنیم را خوب تولید کرده و به سفارش‌های اسلامی توجه کنیم.

وی با اشاره به کشاورزی بودن منطقه گفت: مردم منطقه ما که بیشتر کشاورز هستند از قیمت خرید گندم ناراضی هستند و دولت وظیفه دارد که قیمت خرید گندم از کشاورزان را با توجه به قیمت هزینه‌کرد کشاورزان تعیین کند.

امام جمعه گرگان با اشاره به 26 مهرماه روز ورزش افزود: ورزش یک امر پسندیده اسلامی است و همه مردم باید ورزش کنند چرا که برای سلامت خود و جامعه مفید است.

وی اذعان داشت: برخی به دنبال این هستند که مسائل مرتبط با ایران را به صورتی نمایش دهند که ایران راهی به جز تسلیم شدن و مذاکره ندارد، اما مقام معظم رهبری با قدرت و قاطعیت جواب این حرف‌ها و نقشه‌ها را دادند.

نور مفیدی تصریح کرد : امریکا دیگر آن قدرت گذشته در دنیا را برای تحمیل حرف‌ هایش ندارد و اینکه مقام معظم رهبری با قاطعیت و محکم در برابر تهدیدهای آمریکایی‌ها می‌ایستند حکایت از این واقعیت دارد.

وی با اشاره به عقب افتادگی و افت اقتصادی امریکا در جهان ، افزود: امریکا در منطقه خیلی از کارها را در برخی کشورها مانند عراق، یمن، سوریه و فلسطین و غیره انجام داده تا نظمی که خودش می‌خواهد را حاکم کند اما می‌بینیم که اصلا موفق نبوده و نتوانسته آن چیزی که می‌خواهد را حاکم کند.

امام جمعه گرگان گفت: امروز امریکا در سطح دنیا بسیار مشکل دارد و دیگر قدرت یک‌جانبه‌گرایی ندارد و قدرت‌هایی دیگر امروز در دنیا ظهور پیدا کردند و امروز چین به قدرتی در عرصه اقتصادی تبدیل شده و امریکا در عرصه اقتصادی با چین جنگ دارد.

وی اظهار داشت: امروز شرایط امریکا آن‌گونه که متاسفانه برخی تبلیغ می‌کنند که راهی جزء مذاکره با آن نداریم نیست و دنیا به سمت چند جانبه‌گرایی پیش می‌رود و این حرف درستی نیست که هیچ راهی جزء این وجود ندارد که در برابر امریکا زانو بزنیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: امروز باید از این شرایط جهانی استفاده کرده و تلاش کنیم تا مشکلات برطرف و این کشور را نجات دهیم. آن‌هایی که فکر می‌کنند ایران راهی جزء تسلیم در برابر این قدرت‌ها را ندارد، آرزویی است که به گور خواهند برد.

 

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.