1397-07-18 19:01
816
0
57707
رییس بسیج اساتید کشور در گرگان:

پیروزی جریان انقلابی در مصاف با لیبرال دموکراتها حتمی است

رییس بسیج اساتید کشور گفت: نتیجه دربی، تاریخی دو جریان انقلابی و لیبرال دموکرات واضح و مشخص است و مطمعنا مجد و عظمت متعلق به گروهی است که  قائل به عزت انقلابی با اتکاء به ظرفیت داخل است می باشد.

به گزارش گلستان ما؛ مجتبی زارعی رییس بسیج اساتید کشور در گرگان گفت: امروز در جامعه دو تفکر در حال رقابت با یکدیگر هستند و جریانات سیاسی به معنای اصلاح طلبی،اصولگرایی و اعتدال گرایی دیگر معنای خود را در این محاسبات از دست داده است.

ریییس بسیج اساتید گفت:  تفکرمعطوف به ظرفیت راه حل وبحران بن بست دو تفکری هستند که توسط جریان مردم گرایان انقلابی وبوروکرات لیبرال نمایندگی می شوند.

وی ادامه داد: مانورخدمت نزدیک به یک میلیون نفری در کشور که نماد آن در اجتماع صدهزار نفری مردم تهران در پایتخت برگزارشد نمادی از جریان مردم انقلابی بوده است.

زارعی بیان کرد: جریان مقابل که آخرین نفس های خود را سپری می کند در برابر تفکر انقلابی ایستاده است و در این دربی تاریخی دو جریان در مقابل هم صف آرایی کردند که البته نتیجه آن واضح و مشخص است و مطمعنا مجد و عظمت متعلق به گروهی است که  قائل به عزت انقلابی با اتکا به ظرفیت داخل است می باشد.

رییس بسیج اساتید کشور گفت: جریان بحران بن بست در تمام حوزه های فناوری،قدرت دفاعی نگاهش به بیرون از مرزها دوخته شده و جریان معطوف به ظرفیت داخل این موفقیتها را در داخل جستجو می کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.