1393-08-21 09:31
4400
0
5685
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد:

برنامه جامع روابط عمومی شورای شهر گرگان تدوین شد

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان از تدوین برنامه جامع روابط عمومی در حوزه فعالیت های شورای شهر خبر داد.

به گزارش گلستان ما ، افشین بزی هدف از تدوین این برنامه جامع را شناخت و درک وضع موجود در راستای انطباق وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی شهر عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای مصوبات، برنامه ها و فعالیت های شورای شهر با نگاهی به برنامه جامع  روابط عمومی دستیابی به اهداف را تسهیل خواهد کرد، گفت: این برنامه با در نظر گرفتن شرایط و اقتضائات برای یک دوره چهار ساله شورای شهر در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: اجرای سیاست های اطلاع رسانی شورای اسلامی با همکاری شهرداری گرگان، همکاری با رسانه های جمعی برای انعکاس مناسب عملکرد و مصوبات جلسات صحن، هیئت رئیسه و کمیسیون های شورا و پاسخگویی به ابهام ها و اطلاع رسانی در خصوص مصوبات شورا از محورهای طرح جامع روابط عمومی شورای شهر است.

افشین بزی افزود: تهیه و اجرای طرح های اطلاع رسانی در خصوص مصوبات شورای شهر، تهیه و اجرای طرح های اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان از برنامه های مدیریت شهری، اجرای مناسب مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی در طول سال و نظارت بر انتشار اخبار حوزه شورای شهر در نشریات استانی و کشوری از دیگر محورهای این برنامه جامع می باشد.

وی ادامه داد: همچنین مدیریت پایگاه اطلاع رسانی الکترونیک شورای شهر، افکار سنجی عمومی از طریق ابزارهای ارتباطی و چگونگی ایجاد حسن رابطه بین کارکنان شورا و شهرداری از دیگر موارد تعریف شده در این برنامه است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان خاطر نشان کرد: این برنامه در چهار محور ارتباطات، اطلاع رسانی، پژوهش و افکار سنجی و تبلیغات و مناست ها تدوین شده است که اجرای هر یک از برنامه های عملیاتی زیرمجموعه این محورها در یک برنامه زمان بندی دوره چهار ساله شورای شهر انجام خواهد شد. / مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.