1397-02-20 08:58
1544
0
53351
شهردار گرگان:

دفتر جذب ایده و نوآوری شهری در گرگان فعال می شود

شهردار گرگان گفت: به‌زودی دفتر جذب ایده و نوآوری شهری را در گرگان فعال خواهیم کرد که این کار می‌تواند در توسعه شهر و استان نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مهر، عبدالرضا دادبود، شامگاه چهارشنبه در مراسم نخستین استارتاپ ویکند گردشگری گرگان با محوریت هویت شهری اظهار کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر گرگان با موضوع گردشگری و محوریت آن حمایت‌های خوبی از مجموعه فعالیت‌های شهرداری داشته و خواهد داشت.

وی افزود: فعالیت در حوزه شهر هوشمند و گردشگری یکی از اولویت‌های شهرداری گرگان در دوره جدید محسوب می‌شود که در این زمینه فعالیت‌های زیادی انجام‌شده است.

شهردار گرگان گفت: برنامه‌های مختلفی برای سال ۹۷ پیش‌بینی شد که همه این‌ها به‌تدریج اجرا خواهد شد و شهرداری با تمام توان و ظرفیت با مشارکت بخش‌هایی که دارای تخصص هستند در این زمینه اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدام جدید شهرداری گرگان در حوزه شهر کارآفرین، تصریح کرد: برای انجام این کار تاکنون اتفاقات خوبی رقم خورده، مقدمات کار فراهم‌شده و تفاهم‌نامه با بخش‌های مختلف دستگاه‌ها انجام شد.

دادبود با بیان اینکه صندوق‌های مرتبط از طرح شهرداری در حوزه کارآفرینی حمایت تسهیلاتی می‌کنند، اظهار کرد: با اجرای این طرح در شهر گرگان اشتغال توسعه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: موضوع کارآفرینی شهری به‌طورجدی می‌تواند پشتوانه‌ای برای چنین حرکاتی در مقاطع مختلف باشد.

شهردار گرگان گفت: به‌زودی دفتر جذب ایده و نوآوری شهری در گرگان فعال خواهیم کرد که این کار می‌تواند در توسعه شهر و استان نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: امید است با برگزاری این جلسه تمام توان و ظرفیت‌ها به کار گرفته شود و شاهد ایده‌ها و خروجی‌های خوبی در سطح شهر گرگان باشیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.