1393-08-13 12:49
3388
0
5325
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس:

امامی : منطق حسینی به دنبال سازش با استکبار نیست

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: منطق حسینی به دنبال سازش با استکبار نیست.

به گزارش گلستان ما ،عیسی امامی دوشنبه شب در مراسم عزاداری امام حسین (ع) در آستانه امامزاده عبدالله گرگان اظهار کرد: برنامه‌هایی که در عزاداری‌های حسینی به صورت یکپارچه و متمرکز انجام می‌شود از لحاظ مردمی و هم از لحاظ معنوی از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه حضرت عباس (ع) قبل از آنکه برادر امام حسین (ع) باشد ولایتمدار بود، خاطرنشان کرد: حضرت ابوالفضل (ع) سعی نمی‎کرد اباعبدالله الحسین (ع) را برادر خطاب کند و امام حسین (ع) را بیش از آنکه برادر خود بداند، سرور و مولای خود می‌دانست.

*کسی که استکبارستیز باشد به دنبال سازش با استکبار نیست

امامی در خصوص تقارن روز مبارزه با استکبارستیزی و عاشورای حسینی گفت: امروز مخالفت با آمریکا با منطق عاشورایی است و امام حسین (ع) در منطق خود در مقابل طاغوت زمان قیام کرد و امروز مردم ما نیز بر اساس قیام امام حسین (ع) اینگونه شور حسینی دارند و این حرارت خاموش نخواهد ‌شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار «مرگ برآمریکا » شعار مبارزه استکبار جهانی است، اذعان کرد: کسانی که در داخل کشور مصر هستند که این شعار حذف شود به نظر می‌رسد رنگ و بوی اسرائیلی به خود گرفته‌اند، چراکه کسی که استکبارستیز باشد به دنبال سازش با استکبار نیست.

*کسانی که معرفت حسینی دارند نمی‎توانند مرام استکبارستیزی نداشته ‌باشند

امامی با بیان اینکه اسرائیل غاصب است و در جهان مشروعیتی ندارد، افزود: کسانی که معرفت حسینی دارند نمی‎توانند مرام استکبارستیزی نداشته ‌باشند و مردم ما با بصیرت با شعار «هیهات من الذله» امروز به آمریکا و اهداف آمریکایی نه می‌گویند.

وی بهترین منطق را در برابر استکبار منطق حسینی دانست و عنوان کرد: کسانی که در برابر استکبار واداده‌اند و زیر بار ذلت استکبار می‌روند و آن را تنها راه نجات می‌دانند از منطق امام حسین (ع) بی‎بهره هستند.

انتهای پیام/فارس
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.