1396-11-22 16:30
745
0
50379
اندیشمند ساحل عاجی درجمع دانش آموزان گرگانی:

انقلاب اسلامی مفهوم نابی را در جهان سیاست ارائه کرد

اندیشمند ساحل عاجی درجمع دانش آموزان گرگانی گفت: انقلاب اسلامی، مفهومی ناب از مادیت و معنویت را در جهان سیاست ارائه کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، "هاشم کوناتی" امشب در جشن پیروزی انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی که در گرگان برگزارشد، اظهار کرد: فرق است بین حب قومیت و تعصب، اسلام همواره دوستی و مودت را ترویج می کند و تعصبیت قومی را مضمون می می داند.

وی افزود: امام خمینی (ره) مدلی ناب از انقلاب را ارائه کرد که تا آن زمان مثلش در دنیا نبود و هیچگاه از ابزار زور استفاده نکرد بلکه حضور مردم را در سرنوشت خودشان تاکید کرد.

jashne etehadiyeh 2

استاد اهل ساحل عاج جامعة المصطفی گرگان، انقلاب اسلامی را معنوی دانست و تصریح کرد: سایر انقلاب ها تا آن زمان جنبه مادی داشت از اینرو تا به امروز هم تنها پیشرفت مادی را تجربه کردند و از حیث معنویت بسیار فقیر هستند.

کوناتی بیان کرد:  انقلاب اسلامی ایران اهداف مادی و معنوی دارد،  توانست پیشرفت کند و این هدف معنوی را صادر می کند.

jashne etehadiyeh 2

وی اذعان کرد:  ایران اسلامی در پیشرفت و تکنولوژی، نظامی، سیاسی و اجتماعی  سرآمد است و به سایر کشور ها هم کمک می کند این فرق بین انقلاب «اسلامی» و « مردمی» ایران با انقلاب استعمارگران اروپایی و امریکایی است که بعد از4 دهه همچنان با قتدار در جهان می درخشد و الگویی برای سایر کشورها تبدیل شده است.

گفتنی است؛ اجرای سرودهای انقلابی و ادای جوایز به دانش آموزان برتر اتحادیه انجمن هی اسلامی دانش آموزان از دیگربرنامه های این جشن دانش آموزی بود .

jashne etehadiyeh 2

jashne etehadiyeh 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.