1396-10-17 10:59
1235
0
48841
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان:

فتنه اخیر در نطفه خفه شد/ مردم و نیروهای امنیتی در مقابل بچه جوجه های دشمنک بیدارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گرگان با اشاره به آشوب های اخیر که با همبستگی مردم و نیروهای امنیتی به پایان رسید، گفت: مردم بصیر و نیروهای امنیتی کشور در مقابل این بچه جوجه های دشمنک بیدارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام حاجی نجفی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این آشوب های اخیر حاصل تحرکات ایادی بیگانگان بود که خیلی هم نتوانستند راه به جایی ببرند و از اهمیت کمی برخوردار بود.

وی افزود: این تحرکات با زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه و بسیج در نطفه خفه شد و مردم و کسبه این منطقه با همکاری نیروهای امنیتی نشان دادند در برابر این بچه جوجه های دشمنک کاملا بیدارند و همه در صحنه هستند.

حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: مردم بصیر ما نشان دادند برای نظام و اسلم عزیز و پرچم مقدس جمهوری اسلمی جان خود را نیز لازم باشد تقدیم می کنند و تسلیم هر کس و ناکسی نمی شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اقدامی که به اتفاق شورای تامین شهرستان انجام دادند و به کسبه خیابان ولیعصر(شالیکوبی) که در ایام آشوب متضرر شده بودند، گل تقدیم کردند، گفت: ما در جمع مردم و کسبه رفتیم تا از آنها بابت همکاری خوبشان با نیروهای امنیتی تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کسبه این خیابان مردانه در میدان ماندند و حضور نیروهای امنیتی را در کنار خود پذیرفتند، امیدواریم در روزهای آتی اختلالی که در معیشت آنها بوجود آمد با امنیت در بازار جبران شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.