1396-09-23 13:56
1282
0
47805
به یمن قدوم با برکت امام عسگری(ع) در گرگان مطرح شد؛

پیشنهاد جالب فرمانده سپاه گرگان برای نامگذاری «هفته فرهنگی»

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: سوم ربیع الثانی یادآور روزی بزرگ برای گرگان است که به قدوم مبارک امام حسن عسگری مزین شده است پیشنهاد می کنیم این روز تا هشتم ربیع الثانی که ولادت این امام همام است به عنوان هفته فرهنگی گرگان نامگذاری شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سرهنگ دوم سید علی مهاجر، فرمانده سپاه گرگان در جمع خبرنگاران و مسئولین گفت: خون شهدا سند محکم فرهنگی است فلذا در جنگ نرمی که پیش رو داریم مشی شهدا بهترین چراغ راه است.

وی با بیان اینکه شهدا سرمنده نمی خواهند بلکه رزمنده می خواهند، تصریح کرد: علی فوجردی که به عنوان مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان عرفی شده است جوان خوش آتیه ای است که در جمع هنرمندان بسیجی رشد پیدا کرده است.

مهاجر با اشاره به اقدامات بسیجیان در قبال مناسبت های گوناگون شهرستان گرگان، ابراز کرد: ما باید نسبت به اتفاقاتی که در سابقه شهر ما رقم خورده آشنایی پیدا کرده و تکالیف خود را نسبت بدان انجام دهیم همانند کار بزرگی که برای قیام خونین 5 آذر مردم گرگان شکل گرفت و الحمدلله این روز به عنوان روز ملی گرگان ثبت شد.

فرمانده سپاه گرگان خاطرنشان کرد: سوم ربیع الثانی امام حسن عسگری(ع) وارد گرگان شده بودند و مسجدی با عنوان سبز مشهد به یمن قدوم بابرکت این امام همام نامگذاری شد، هشتم ربیع هم ولادت این امام بزرگوار است پیشنهاد می کنیم به برکت این برگ زرین تاریخی در شهرمان، طول این مدت با عنوان «هفته فرهنگی گرگان» نامگذاری شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.