1396-09-01 12:54
855
0
46864

پیام تبریک فرمانده سپاه گرگان در پی نابودی شجره خبیثه صهیونیستی-آمریکایی داعش

سرهنگ دوم سید علی مهاجر طی پیامی نابودی داعش را محضر امام زمان، رهبر معظم انقلاب، خانواده مدافعان حرم و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گلستان ما به نقل از بسیج، سرهنگ دوم سید علی مهاجر طی پیامی نابودی داعش را محضر امام زمان، رهبر معظم انقلاب، خانواده مدافعان حرم و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

به مصداق آیه شریفه «وَ مَنْ يَتَوَلَّ اللّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغالِبُونَ»، سرافرازانه شاهد نابودی شجره خبیثه ملعونه صهیونیستی-آمریکایی داعش در منطقه هستیم و از این بابت سجده شکر بر پیشگاه الهی بجا می آوریم.

این نصرت الهی را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، سردار قاسم سلیمانی(شهید زنده انقلاب اسلامی)، ملت ایران و به ویژه به خانواده های شهدای مدافع حرم و جانبازان گرانقدر باید تبریک گفت، باری دیگر ملت ایران و ملت های مسلمان منطقه پیچ تاریخی و طوفان سهمگین دیگری را با عنایت خاص خداوند متعال و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ایستادگی جوانان مان با سربلندی پشت سر گذاشتند.

شش سال جولان فتنه مسموم عده ای فریب خورده آمریکا و صهیونیست عالم اسلام را فراگرفت و با عنوان «حکومت اسلامی عراق و شام» هزاران نفر را فریب داده و هزاران نفر را به معراج شهادت کشاند.

جنایت های حکومت خودخوانده داعش کوچک و بزرگ و مرد و زن را نمی شناخت و روزانه چندین نفر را به مسلخ مرگ می کشاند، جنایاتی که زبان از ذکر آن شرمگین و بیان آن بسیار دشوار است، این حکومت در ماه های اولیه شکل گیری بسیاری از اماکن سوریه و عراق را با نام دفاع از اسلام نابود کرده و هزاران پایگاه نظامی و غیرنظامی برای خود تشکیل داد و هزاران جوان را فریب داده و به صورت انتحاری فدای فتنه شوم خود ساخت.

طبق اعترافات مقام اول امروز آمریکا تمامی جنایات فتنه غبارآلود داعش توسط سازمان های آمریکایی طراحی و اجرا می شد، اما به مدد نصر الهی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و خون پاک مدافعان حرم بساط این شجره ملعونه با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال برچیده شد و بر همگان محرز شد که بیشه اسلام از شیران خالی نیست.

وَ مَا النَّصرالّا مِن عِندِالله العَزِیزِ الحَکِیم

سرهنگ دوم سید علی مهاجر، فرمانده سپاه ناحیه گرگان

 انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.