1396-08-13 05:45
883
0
46136
فرمانده سپاه گرگان:

13 آبان برگرفته از آموزه های کربلاست/ امسال پیمان خود را با اباعبدالله تحکیم می بخشیم

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به روح استکبارستیزی سیزدهم آبان ماه، گفت: امسال در راهپیمایی ۱۳ آبان با آقا امام حسین (ع) پیمان می بندیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سرهنگ دوم سید علی مهاجر، فرمانده سپاه ناحیه گرگان در گفت و گو با این پایگاه خبری، مردم را به حضور پرشور و شعور در راهپیمایی دشمن شکن 13 آبان دعوت کرد و افزود: امسال مردم در روز ۱۳ آبان باردیگر تو دهنی محکمی بر ریس جمهور بی چاک و دهان آمریکا خواهند زد.

سرهنگ مهاجر تصریح کرد: مردم ما همواره نشان دادند که آمریکا را دشمن درجه یک خود می دانند و کید و حیله های آن را خوب می شناسند.

فرمانده سپاه گرگان، شعار «مرگ بر آمریکا» را یک عقیده ملی دانست و متذکر شد: 13 آبان روز استکبارستیزی و برگرفته از آموزه های کربلاست که با خون پاک اباعبدالله الحسین(ع) ترسیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت عاشورایی ملت ایران هرگز جنایت های آمریکا را از خاطر نخواهد برد و همواره و باصلابت تر از گذشته مشت های گره کرده خود را در برابر این شیطان بزرگ افراشته تر خواهد کرد.

سرهنگ مهاجر تأکید کرد: سیزدهم آبان ماه در حافظه تاریخی ملت ایران اسلامی خواهد ماند چرا که تجلی روح استکبارستیزی، تبلور ایمان و بصیرت انقلابی و تداعی کننده ی حس استقلال طلبی این ملت غیور و عاشورایی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.