1396-08-03 10:58
951
0
45742
فرمانده سپاه گرگان:

بزرگ بانوی خردسال کربلا درس ولایتمداری را برای جامعه بشری مشق کرد

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تسلیت شهادت حضرت رقیه(س) گفت: این بزرگ بانوی خردسال صحرای کربلا فدا شدن در راه محبوب خداوند و ولایت را برای بشریت مشق کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سرهنگ سید علی مهاجر در حاشیه همایش سه ساله های حسینی در گرگان گفت: بزرگترین درسی که بزرگ بانوی خردسال صحرای کربلا به جامعه بشری داد فدا شدن در راه محبوب الهی و ولایت بود.

فزمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: امروز خردسالان سه ساله گرگانی آمدند تا مسیر زندگی خود را به سیره حضرت رقیه(س) در روز شهادت ایشان گره بزنند و یاد بگیرند که در زندگی دنیوی خود در راه اهل بیت(ع) و رسیدن به قرب الهی گامهای استوار بردارند.

وی حجاب و عفت را از دیگر درس های حضرت رقیه(س) به دختران ذکر و خاطرنشان کرد: انسان رشد یافته محفل اهل بیت(ع) باید سیره و روشی که آن بزرگواران طی کردند را طی کند، یکی از این آموزه ها عفیف بودن و محجبه بودن است که اگر بخواهیم این سیره را به نسل کودک و خردسال خود بیاموزیم باید ابتدا خودمان عامل به آن باشیم.

سرهنگ مهاجر تأکید کرد: فرزندان ما رفتار عملی ما را ملکه ذهن خود قرار می دهند لذا خردسالانی اهل بیتی می شوند که در محیط های متبرک به حضور اهل بیت(ع) رشد یابند، در همین راستا در پایگاه های بسیج سطح شهرستان مهد کودک های قرآنی و حلقه های صالحین کودکان را راه اندازی کرده ایم.

فرمانده سپاه گرگان تصریح کرد: بسیج با نگاه به اینکه خردسالان ما امیدان آینده ما هستند برای این مقاطع سنی مهدها و حلقه هایی را در نظر گرفته که سیره و روش اهل بیت را از همین سنین پایین به کودکان می آموزد با امید به اینکه نسل های بعد از ما نیز همچون یاران و عشیره امام حسین(ع) بویژه حضرت رقیه(س)، در مسیر ولایت گام بردارند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.