1396-07-04 10:33
1550
0
44534
مدیر کل منابع طبیعی گلستان خبرداد:

حمله افراد نقابدار به مامورین منابع طبیعی زیارت گرگان + تصویر

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: ماموران حفاظت منابع طبیعی استان گلستان، در منطقه زیارت گرگان مورد حمله غافلگیرانه دو فرد نقابدار قرار گرفته و مجروج شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، ابوطالب قزلسفلو اظهار کرد: حسن مقصودلو جنگلبان حوزه زیارت ناهارخوران گرگان زمانی که پس از گشت روزانه به اتفاق همکار خود اسماعیل نقوی با موتورسیکلت در حال بازگشت بودند، در حین رانندگی ناگهان از پشت سر مورد تهاجم دو فرد نقابدار با موتورسیکلت قرار می گیرند و مجروح می شوند.

وی افزود: مهاجمین مسلح به سلاح های سرد، چوب و چاقو بودند و با استفاده از این سلاح ها به مامورانی که وظیفه شان حفاظت از انفال است، حمله ور شدند.

قزلسفلو با تاکید بر پیگیری موضوع تا شناسایی و محکومیت افراد مهاجم، تصریح کرد: به همت همه همکاران ما در منابع طبیعی و آبخیزداری استان با تمام توان در انجام وظیفه شرعی و عرفی خود که حفاظت از انفال الهی است، ایستاده ایم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان تاکید کرد: به همه متخلفان و متجاوزان به منابع طبیعی نیز هشدار می دهیم که با تمام توان در مقابل زیاده خواهی ها و منفعت طلبی های آنها ایستادگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.