1396-06-19 16:59
1902
1
43867
رئیس شورای شهر گرگان:

۱۱ نفر برای پست شهرداری گرگان اعلام آمادگی کردند

رئیس شورای شهر گرگان گفت: مهم‌ترین برنامه شورای شهر گرگان, انتخاب شهردار است و تاکنون ۱۱ نفر در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، فائزه عبدالهی ظهر امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه هفته فرهنگی گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراخوانی برای انتخاب شهردار اعلام شده و ما تا 25 شهریور ماه این آمادگی را داریم, افرادی که درجه لازم را دارند و این توانمندی را در خود می‌بینند اعلام آمادگی کنند.

رئیس شورای شهر گرگان افزود: فردی که توانمندی و توانایی خوبی برای مدیریت گرگان را داشته باشد انتخاب خواهیم کرد. بودجه شورای شهر برای سال 96 پیش‌بینی شده تا بتوانیم فعالیت‌های خوبی در جهت توسعه گرگان انجام دهیم.

عبدالهی تاکید کرد: نمایشگاه هفته فرهنگی گرگان دارای 55 غرفه از تولیدات 13 خانه فرهنگ شهرداری است تا افراد بتوانند تولیدات خود را برای فروش عرضه کنند.

رئیس شورای شهر گرگان گفت: در سنوات گذشته چنین نمایشگاهی برگزار کردیم و بسیار پربار بود و اگر بخوایم در عرصه اقتصاد مقاومتی ورود کنیم باید از چنین ظرفیت‌هایی استفاده کنیم.

عبدالهی اظهار کرد: این نمایشگاه می‌تواند در فروش توایدات خانگی و قبول سفارش و افزایش تولید آنان بسیار تاثیرگذار باشد و ما قصد داریم از این طریق این مشاغل را حمایت کنیم.

رئیس شورای شهر گرگان تصریح کرد: جهت فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی و عرضه تولیدات خانگی باید هم خانم‌ها و هم آقایان در این حوزه و ورود به نمایشگاه حضور یابند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

دوست

آب در کوزه وما تشنه لبان میگردیمخانم عبدالهی شما که شهردار قوی صادقلو را که عملکردش را برای مردم ثابت کرده بود اخراج کردید. برای توجیه کارتان سناریوی سمت شهرداری را به مزایده میگذارید و دیگر مردم فریب نمیخورند . شما ها هم بعد چهار سال برای همیشه به تاریخ سپرده خواهید شد

0
0
پاسخ
1396-06-19 18:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.