1396-05-11 05:37
3171
0
42202

دیدار بسیجیان گرگانی با خانواده شهید امنیت «عباسعلی اصفهانکلاته» + تصاویر

بسیجیان و همرزمان شهید امنیت گرگان شهید عباسعلی اصفهانکلاتی با خانواده اش دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ شهید عباسعلی اصفهانکلاتی از پاسداران غیور و جان برکف گروه 45 مهندسی جوادالائمه بود که در سن 27 سالگی در عنفوان جوانی هنگام مبارزه با اشرار مسلح در مرز سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و سومین شهید امنیت استان گلستان لقب گرفت.

بسیجیان و همرزمان این شهید والامقام جهت دلجویی با خانواده اش دیدار و گفت و گو کردند، سیدحسن صداقت، پدرخانم این شهید بزرگوار در این دیدار فرازهایی از زندگی و شخصیت شهید را بازگو کرد و گفت: پدر عباسعلی از رزمندگان دفاع مقدس و پاسدار بود شهید در این خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و از مسجد و محراب جدا نمی شد.

وی افزود: ما با شناخت زیادی که از خانواده شهید داشتیم و ارتباط نزدیکی که با عموی عباسعلی داشتم با کمال میل وی را به دامادی پذیرفتم، خانواده شهید به شدت انقلابی و مسجدی بودند و در پایگاه های بسیج حضور فعال داشتند که این موارد برای بنده ملاک ارزیابی بود.

پدرخانم شهید عباسعلی اصفهانکلاتی تصریح کرد: عباسعلی نه تنها مذهبی و انقلابی و مسجدی بود بلکه حضورش در مسجد دائمی بود تا جایی که خادم مسجد شده بود، در مدتی که شهید داماد ما بود او را فردی ولایتمدار دیدم روحیه شهید به شدت بسیجی وار بود و پاسداری از کیان انقلاب اسلامی نه تنها در لباس بلکه در خونش جریان داشت.

صداقت گفت: عباسعلی در رساعت 16 بعدازظهر وز پنجشنبه 21 بهمن سال 95 شهادت رسید و روز بعدش خبر شهادت این شهید بزرگوار را به ما اطلاع دادند، بار آخری که اعزام داشت احساس کردم با دفعات پیشین تفاوت دارد و ممکن است اتفاقی بیافتد وقتی دیدم شهید تماسی نگرفت دلواپسی من بیشتر شد.

پدرخانم شهید از دامادش سخن می گفت و بغض می کرد، وی در خصوص نقش شهدا سخن راند و افزود: امنیت امروز ما در میان جنگ و خون ریزیهای منطقه مرهون خون شهداست، امنیت مثال زدنی ایران در وسط میدان جنگ در گروی ایثار شهدا و هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری است، اگر سکان داری حضرت آقا نبود نمی توانستیم این امنیت را لمس کنیم.

صداقت تأکید کرد: اگر خواهان امنیت و صلح هستیم باید راه شهدا را ادامه دهیم، مسئولانی که در مسیر شهدا قدم بر نمی دارند باید پاسخگوی خون آنها باشند.

amniat2

amniat3

amniat4

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.