1396-05-08 19:02
1400
1
42120
به همت سپاه ناحیه گرگان برگزار شد؛

جشنواره توانمندسازی روستاییان در بخش بهاران گرگان + تصاویر

جشنواره «توسعه فرهنگ و توانمندسازی روستاییان» با محوریت «آموزش مهارت نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار روستا» در بخش بهاران گرگان و با شرکت 15 روستا برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ سروان سلمان گرزین، معاون سزندگی سپاه ناحیه گرگان در جشنواره «توسعه فرهنگ وتوانمندسازی روستاییان» با محوریت «آموزش مهارت نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار روستا» که در روستای معصوم آباد گگران برگزار شد، گفت: با توجه به شعار سال موظف هستیم در جهت تولید و اشتغال به طور جد وارد میدان عمل شویم.

وی آموزش و مهارت آموزی را یکی از ارکان اشتغال پایدار برشمرد و تصریح کرد: مربیان فنی وحرفه ای در این زمینه توانستند با کیفیت خوبی متربیانی را آموزش دهند که منجر به اشتغال وکارآفرینی شد.

سروان گرزین تأکید کرد: هرچه ما در آموزش ومهارت آموزی کیفیت کار را بالا ببریم نسبت به اشتغال پایدار و کارآفرینی نزدیکتر خواهیم شد.

معاون سازندگی سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه دشمن از هر راهی جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می کند، متذکر شد: یکی از ابزار های جنگ نرم، جنگ اقتصادی است که با توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص مقاوم سازی اقتصاد کشور وعدم وابستگی به کشورههای دیگر می توان با این ابزار مقابله نمود.

در ادامه ابوالفض تیرانداز، مدیر کل فنی وحرفه ای استان نیز در خصوص آموزش ومهارت های زنان و روستا و اشتغال پایدار و توسعه روستانشینی، نکاتی را با مربیان کیفی ارائه کرد و گفت: مربیان کیفی در عرصه های مذکور می توانند باعث این اهداف بزرگ در برگزاری این گونه دوره ها شوند.

گفتنی است در این مراسم فعالات اقتصادی از 15 روستای بخش بهاران گرگان در زمینه های مشاغل خانگی در عرصه های تولید ترشیجات وشوریجات، چرم دوز، ,کیف دوزی، شیرینی پزی، پخت نان محلی، عروسک بافی، خیاطی، گلخانه، قارچ و رشته های دیگر حضور داشتند که در انتها تجلیل شدند.

حجت الاسلام بابامحمدی امام جمعه بخش بهاران و فرماندهان پایگاه های بسیج روستاها نیز از حاضرین این جشنواره بودند.

roosta4

roosta3

roosta2

roosta1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.