1396-04-19 09:57
1468
0
41252

قایم باشک بازی شب بازار گرگان

حدود چند شب است که شب بازار گرگان آن جای همیشگی اش نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ شب بازار گرگان برای بسیاری از شهروندان تبدیل به مرجع خرید شده بود، زمان آزاد برای کسانیکه در روز مشغله های زیادی دارند و وقت خرید کردن پیدا نمی کنند، خنک تر بودن شب نسبت به روز در فصل های گرم سال و یا قیمت پایین اجناس نسبت به مغازه ها، از جمله جاذبه های این بازار شبانه بشمار می رود.

بازار شبانه گرگان یا همان شب بازار خیابان مطهری شمالی پس از مدت کوتاهی از آغاز به کار مورد استقبال وسیع گرگانی ها و یا حتی مردم دیگر مناطق استان شده بود و در برخی شب ها به ویژه در ایام منتهی به سال نو شاهد رونق بسیار آن بودیم.

این بازار علاوه بر محسناتی که برای خریداران برشمردیم برای فروشندگان به خصوص فروشندگانی که توان پرداخت اجاره بهای مغازه ندارند و یا در مکان های کم تردد مغازه اجاره کرده اند بسیار مناسب و سودآور است، در واقع این نوع بازار هم از سد معبر دست فروشان در طول روز کاسته و هم توانسته رضایت خریداران و مشتریان خاص را فراهم آورد.

مدتی است شاید برای بسیاری از شهروندان که اطلاعیه شهرداری را ندیده اند و یا همانطور که گفته شد مشتریان دیگر نقاط استان سوال ایجاد شده باشد که چرا فروشندگان شب بازار در مطهری شمالی بساط نمی کنند و شاید گمان کنند که این بازار جمع آوری شده است اما طبق اطلاعیه شهرداری این بازار به قوت خود پابرجاست و از پانزدهم ماه جاری به بهشت29(کوچه سازش) منتقل شده است.

طبق اعلام شهرداری گرگان این نقل مکان به علت ایمنی و رفاه بیشتر شهروندان انجام شده و علاقه مندان می توانند پس از این به مکان جدید شب بازا مراجعه کنند.

گفتنی است این بازار تقریبا از اوایل آذر ماه سال گذشته به همت شهرداری منطقه3 گرگان ایجاد شده بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.