1396-03-03 09:49
1189
0
39415
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا؛

برنامه های شاخص گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر توسط سپاه نینوا اعلام شد

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان از اجرای برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر توسط سپاه نینوا خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ عبدالله عین علی در مصاحبه با خبرنگار بسیج با اشاره به برنامه های گرامیداشت سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: بیش از 100 برنامه شاخص متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری، سیاسی، اجتماعی به این مناسبت تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه ها از امروز آغاز و تا پنجم خرداد ادامه دارد، گفت: دوم خرداد با عنوان روز سلحشور پایمردی، ایثار گری و مدافعین حرم می باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان در ادامه افزود: آئین تجلیل از خادمین شهداء(راهیان نور)، برگزاری اسوه های پایداری، تقدیر از فعالان اقتصادی، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی، برگزاری یادواره شهدای آبروی محله و برگزاری یادواره شهدا از ویژه برنامه های این روز می باشد.

سرهنگ عین علی مقاومت، ایثار و پیروزی را عنوان روز سوم خرداد (روز پیروزی خرمشهر) بیان داشت و گفت: صبحگاه نیروهای مشترک در تیپ یک نینوا گلستان را به مناسبت این روز خواهیم داشت.

وی همچنین برگزاری همایش ویژه فرماندهان پایگاه های موفق، تجمع بزرگ بسیجیان و پیشکسوتان دفاع مقدس، افتتاح پروژه های عمرانی و برگزاری شبی با شهدا( خاطره گویی) را از جمله برنامه های سوم خرداد عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان پیاده روی از بلوار ناهار خوران به سمت تپه نور الشهدا و مراسم عطر افشانی گلزار شهدا را دو برنامه ویژه در روز چهارم خرداد ماه عنوان و افزود: این روز با عنوان روز دزفول، روز مقاومت و پایداری نامگذاری شده است که برگزاری یادواره شهدا و توزیع سبد کالای حمایتی در بین محرومین شهر اینچه برون را خواهیم داشت.

سرهنگ عین علی پنج خرداد ماه را روز ولایتمداری، وحدت و معنویت خواند و گفت: برگزاری دعای ندبه، شرکت در نماز عبادی، سیاسی جمعه و برگزاری نمایشگاه با موضوع خرمشهر دیروز و امروز از برنامه های این روز می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.