1396-02-13 13:58
2422
0
38547
به میزبانی دانشگاه گلستان برگزار شد؛

کارگاه دانش افزایی دبیران زبان انگلیسی استان گلستان + تصاویر

اولین کارگاه تخصصی دانش افزایی دبیران زبان انگلیسی مقطع متوسطه دوم استان گلستان به میزبانی دانشگاه گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، در اولین گردهمایی علمی سال ۹۶ دبیران زبان انگلیسی استان گلستان که به همت آکادمی زبان نخبگان و انتشارات نویسندگان جوان و اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان و با حضور بیش از 90 دبیر زبان انگلیسی برگزار شد، شیوه های ایجاد انگیزه در دانش آموزان و متُدهای نوین تدریس و ارزشیابی مورد بررسی قرار گرفت.

عرب احمدی معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در این مراسم، آموزش و پرورش را از مهمترین سازمان های هر مملکتی برشمرد و گفت: امروزه باید به مقوله آموزش و پرورش توجه ویژه ای نماییم، چرا که تمامی مسایل درون سازمانی و برون سازمانی این نهاد بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه معلم باید وجاهت، قداست و جایگاه ویژه ای داشته باشد، تاکید کرد: هم افراد جامعه و هم معلمان باید این وجاهت و قداست را حفظ کنند.

امیرحسین غریب سرگروه آموزشی زبان انگلیسی متوسطه دوم استان گلستان نیز در این گردهمایی پس از ارایه ی گزارش در مورد فعالیت های سال تحصیلی 95-96، نکاتی درباره شیوه های انگیزش معلمان و دانش آموزان بیان کرد و افزود: دانش انگلیسی را می توان دروازه ورود به دنیای علم نامید. بدون دانستن زبان، حرکت در مسیر علمی با دشواری هایی همراه است.

علی درخشان عضو هیات علمی دانشگاه گلستان هم در ادامه کارگاهد با موضوع Dynamic Assessment in the Spotlight و محوریت شیوه های نوین و استاندارد ارزشیابی برگزار کرد.

وی گفت: ارزشیابی پویا، تلفیقی از ارزشیابی و تدریس است که از طریق بازخوردهای آن، فرآیند یادگیری تسهیل می شود.

امید مازندرانی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی علی آباد کتول نیز در بخش دیگری از این گردهمایی، درباره تدریس موثر و جایگاه معلم با عنوان A Blueprint for Effective Teaching سخنرانی کرد.

آخرین کارگاه علمی این گردهمایی بر عهده علی عرب مفرد عضو هیات علمی دانشگاه گلستان بود که در آن Professional Reflective Teaching تدریس شد.

zaban1

zaban1

zaban1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.