1396-02-11 15:05
1819
0
38479
به همت انجمن فکری «گرین تک» برگزار شد؛

اولین جشنواره بازی های فکری در گرگان + تصاویر

اولین جشنواره بازی های فکری همزمان با روز جهانی بازی های فکری در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از زرین نامه، اولین جشنواره بازی های فکری به همت انجمن فکری «گرین تک» با شرکت بیش از 200 نفر از علاقه مندان بازی های فکری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد..

آزاده قجرجزی مسئول برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: بازی های فکری در تقویت قوه ادراک و هوش تاثیر دارند و افرادی که بازی های فکری را به صورت روزانه به مدت چند هفته انجام می دهند به طور چشمگیری هوششان بهتر از بقیه می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنا ساختن افراد با بازی های فکری نوین عنوان کرد و افزود: در عصر حاضر که بازی های رایانه ای و مجازی در حال تسخیر فکر و روان نسل جوان هستند، توسعه بازی های فکری می توانند در تقویت قوای ذهنی موثر باشند، ضمن اینکه در انجام این بازی ها محدویت سنی وجود ندارد و افراد با هر سنی می توانند به انجام این بازی ها مباردت کنند.

قجرجزی در خاتمه با ابراز امیدواری اینکه بازی های فکری روزی جایگزین بازی های رایانه ای شوند، تصریح کرد: خانواده ها از انجام بازی های سنتی و بازی های فکری و حتی حرکتی غافل نشوند و اجازه ندهند کودکان بیش از حد در فضای مجازی زندگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: انجام بازی های فکری علاوه بر مزایای ذهنی و افزایش ضریب هوشی و توان انجام محاسبات به صورت ذهنی، سبب ایجاد همدلی بیشتر در بین اعضای خانواده و فامیل نیز می شود و به نوعی در تغییر ساختار فعلی جامعه که متاثر از فضای مجازی شده، تاثیر گذار است.

bazifekri1

bazifekri1

bazifekri1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.