1395-12-27 19:01
1316
0
36712
در همایش "تدبیر و امید" در گرگان مطرح شد:

اذعان عضو مجمع فرهنگیان اصلاح طلبان به ناکار آمدی دولت روحانی در برخی امور

مشاور وزیر گفت: ما وقتی می نشینیم و از دولت حرف می زنیم گلایه می کنیم که عملکرد آن قابل دفاع نیست و دولت مشکلات را حل نکرده حال این هم درست هست و هم نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، "عادل عبدی" دیشب در همایش تدبیر و امید که به میزبانی مجمع فرهنگیان ایرانی اسلامی در کانون طه گرگان برگزارشد، اظهار کرد: در زمام داری و حمکرانی دنیا معنا ندارد در یک کشوری انتخابات برگزار شودو پای ثابت آن احزاب نباشند اما متاسفانه در ایران اینطور نیست.

وی افزود: احزابی که هم اکنون در کشور ما  هستندحزب محسوب نمی شوند چون امکانات آن را نداریم،  اگر تمام احزاب اصلاح طلب یکی شوند  شاید یک نیم حزب را تشکیل دهند.

 تبریک به تشکیل "جبهه مردمی انقلاب" در جناح مقابل

مشاور وزیر با اشاره به تشکیل " جبهه مردمی انقلاب"در جناح مقابل تصریح کرد: باید به آنان تبریک گفت؛ امیدوارم با برنامه مشخص وارد شوند و اداره کشور شفاف ترو بهتر خواهد شد.

عبدی در پاسخ به نطق نماینده مجمع استان گلستان در خصوص اینکه فرهنگیانی که به مجلس راه می یابند و یادر منصب مدیر قرار می گیرند، فرهنگیان را فراموش می کنند، افزود: زمانی  می توانید مطالبه کنید که فرد با یک تابلو مشخص وارد مجلس شود، فرهنگی بودن یکی از یژگی های فرد است و تقاضاهای دیگر هم هست که پر رنگ و کمرنگ دارد.

عضو شورای مجمع فرهنگیان ایرانی اسلامی ادامه داد: حتی اگر 290  نماینده فرهنگی شوند، نمی توان چنین مطالبه ای کرد نماینده معلمان نیستند بلکه نماینده ملتند و باید متناسب با ماموریت ها برنامه تعریف کنند.

ما هم وقتی می نشینیم و از دولت حرف می زنیم گلایه می کنیم عملکرد آن قابل دفاع نیست
 وی بیان کرد: ما هم وقتی می نشینیم و از دولت حرف می زنیم گلایه می کنیم که عملکرد آن قابل دفاع نیست و  دولت مشکلات را حل نکرده حال این هم درست هست و هم نیست.

عبدی  یادآورشد: دولت مستقر  زمانی که  یکسری اقدامات را انجام می دهد و یکسری را انجام نمی دهد  و خودبخود  ضعف آن آشکار است وهر حرفی بزند می گویند شما  4سال بودی چرا انجام ندادید.

وی یادآورشد:  اوضاع بعد از 88 سخت شد و در سال 92 طوری بود که انتخابات شورای شهر تهران در زیر زمین  دفتر خانه کارگر با چیدن 50 صندلی  کلید خورد .

در مقایسه با قبل، عملکرد آقای روحانی قابل دفاع است

این فعال صنفی اصلاح طلب گفت: رقیب هم مشکلاتی که هست یا نیست را پیدا میکند و می گوید وضعیت اشتغال را بیان می کند اما در مقایسه با قبل، عملکرد آقای روحانی قابل دفاع است.
اگرحداقل به خیلی از اقشار  سخت گذشت، لااقل وضعیت بهتری برای حقوق بگیرها ایجاد شد.

در دولت قبل تورم بالای 30 درصد و مردم نگرانی دیگری هم داشتند

عبدی با بیان اینکه نباید در دام مخالفین بیفتیم، افزود: در 4 سال قبل  هر روز باید به این فکر می کردیم که امروز دلار چقدر است؟ نگرانی و دغدغه  بود، اشتغال هم مانند در کف آن مانند الان بود اما دغدغه های بین الملی و خیلی چیزهای دیگه ای وجود داشت،اما باید گفت،در این دولت اگرحداقل به خیلی از اقشار سخت گذشته باشد اما  لااقل  وضعیت نسبتا بهتری برای حقوق بگیرها ایجاد شد و با توجه به تورم حقوق ها بالا رفت ولی در دولت قبل تورم بالای 30 درصد و مردم نگرانی دیگری هم داشتند.

اکنون واقعا فرهنگیان در جایگاه خود نیستند

وی اذعان کرد: اکنون واقعا  فرهنگیان در جایگاه خود نیستند، اما در دولت گذشته کمترین تحرکات فرهنگیان منجر به تشریح دعوا برای معلمین معترض بود. در دوسال اخیر خیلی تجمع انجام شد اما در دستگیری و پرونده سازی انجام نشد.جایگاه و شان و معیشت معلم در خور او نیست.

مشاور وزیر افزود: باید در مجمع مسائل کلان مطرح شود تا از بالا به رفع آن بپردازیمو ی با بیان اینکه  ما خیلی هم نباید خودزنی کنیم، افزود: سایه تحریم و تهدید و جنگ از کشور خارج شده است، تحریم ها برداشته شده و الان در منطقه ثبات داریم .

همه در انتخابات 29 اردیبهشت شرکت کنیم تا شگفتنی 9 اسفند را رقم بزنیم

عضو شورای مرکزی مجمع افرهنگیان ایران اسلامی در بخش پایانی سخنان خود گفت:  خوشبختانه در جناح اصلاح طلب ریزش نیرو نداشته ایم که به خاطر گفتمان اصیلمان است، چرا که جهتگیری بسیاری  از اصولگرایان و نیروهای منتقد ما ازجمله روحانی و علی مطهری بود که به جناح اصلاح طلبان وارد شدندلذا باید با همین اصول  در انتخابات 29 اردیبهشت شرکت کنیم تا شگفتنی 9 اسفند را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.