1395-12-26 19:02
2705
0
36662
عیدی مدیر کل فرودگاه های استان گلستان؛

راه‎اندازی خط جدید پروازی چابهار - گرگان - چابهار/ تعداد پروازهای "ایران‎ایر" به گرگان افزایش می‎یابد

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از راه اندازی خطوط جدید پروازی در گلستان خبر داد و گفت: خط جدید پروازی چابهار-گرگان-چابهار به عنوان عیدی این نهاد به مردم گلستان از 15 فروردین 96 راه اندازی می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "رامین آذری" مدیر کل فرودگاههای استان گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1396 و همچنین تقارن نوروز 96 با میلاد دردانه رسول خوبی ها، حضرت فاطمه الزهرا(س) و همچنین تولد امام خمینی(ره) از راه اندازی خط جدید پروازی در فرودگاه گرگان خبر داد و گفت: این خط جدید پروازی در مسیر چابهار-گرگان-چابهار راه اندازی شده است.

وی در ادامه نیز ار افزایش تعداد پرواز های شرکت هواپیمایی" ایران ایر" به گرگان خبر داد و گفت: شرکت هواپیمایی "ایران ایر" که در طول هفته در روز های یکشنبه و پنج شنبه در مسیر گرگان به تهران و بالعکس خدمات رسانی می کرد که در این راستا، تعداد پرواز های خود را در این خط افزایش داده است و از تاریخ 8 فروردین 1396، در روز های سه شبه، اقدام به خدمات دهی به مسافران را در دستور کار خود قرار داده است.

"آذری" تصریح کرد: با احتساب راه اندازی خط جدید پروازی "ایران ایر" به گلستان؛ این شرکت هواپیمایی، بالغ بر 10 پرواز را در هفته در مسیر تهران-گرگان-تهران و گرگان-زاهدان-گرگان ارائه خواهد کرد.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در ادامه گفتگو با خبرنگار ما در خصوص راه اندازی خط جدید پروازی چابهار به گرگان گفت: تعداد پروازهای این مسیر هوایی در طول هفته، بالغ بر 2 پرواز است که از استارت آن از 15 فروردین 1396 زده خواهد شد.

وی همچنین با بیان این مطلب که شرکت هواپیمایی "ایران ایر" در حال ورود هواپیماهای نو به کشور است، اضافه کرد: در مسیر جدید پروازی تهران به گرگان و بالعکس از هواپیماهای نو بهره برده برده خواهد شد.

"آذری" همچنین از راه اندازی سامانه جامع اطلاع رسانی 199 در فرودگاه گرگان خبر داد و تصریح کرد: این سامانه یکی از کاملترین و به روز ترین سامانه های تعاملی و پویای اطلاع رسانی در سطح فرودگاههای کشور می باشد که بصورت کاملا مکانیزه آخرین اطلاعات پروازی را با استفاده از سرور اطلاعات پرواز ، برای مسافرین محترم اعلام می نماید.

وی افزود: از این پس مسافرین و هم استانی های عزیز می توانند با شماره گیری و تماس با تلفن 199 (خارج از استان ۰۱۷۳۱۲۲۰۱۹۹) از این خدمات این سرویس استفاده نمایند.

مدیر کل فرودگاههای استان گلستان اظهار کرد: این سامانه با پیگیری های ویژه اداره کل فرودگاههای استان و به عنوان خدمتی جدید در آستانه سال نو و سفرهای نوروزی و در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات فرودگاهی ، با تلاش کارشناسان اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و با اعتباری معادل یک میلیارد و سیصد میلیون ریال و در مدت دو هفته نصب و آماده بهره برداری گردیده است.

"آذری" در پایان خاطر نشان کرد: تکمیل آسفالت بلوار ورودی و محوطه فرودگاه گرگان؛ ورود دستگاه Deicer (جهت یخ زدایی از بدنه هواپیما) به فرودگاه گرگان؛ استقرار راهنمای مسافر در سالن ترمینال فرودگاه گرگان و ساماندهی تجهیزات RCMS سایت رادار درازنو در بازرسی و چک دوره ای الکترونیک از جمله اقدامات این نهاد در آخرین هفته منتهی به پایان سال 95 بوده است.

air port gorgan 1

air port gorgan 2

air port gorgan 3

air port gorgan 4

air port gorgan 5

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.